uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

arayı açıyorum emme;

aslında yatmadan önce bir sürü şey yazıyorum kafamda ama teknoloji o kadar ilerlemediğinden burada görünemiyor maalesef. İşin doğrusu bilgisayarı açıp, nete bağlanıp, kafamdakileri buraya aktaracak ne zaman ne de istek bulamıyorum kendimde. Son yazıyı yazdığımdan bu yana sanırım iki kez nete girdim, yorumlara bir şeyler yazıp, bir iki bloga bakabildim ancak.

Havalar soğudu biz de ailecek şifayı kaptık. Ağır bir durum yok elhamdülillah ama kikiriğin bugün yutkunma sorunu başladı, uğradık ayşin doktora ama mesaisi bitmiş, vardiyası olan doktor amcayla da pek anlaşamıyoruz. Yarın sabah Ayşin'e gideceğiz erkenden. Sesimiz kısık, konuşmak istemiyoruz. Aslında sabah ses kısıklığı dışında bir şey yoktu, hatta ehliyet kursuna kayıt için yola çıktık. Arabayı parkedip, yürümeye başlayınca uykusunun geldiğini eve gitmek istediğini söyledi. Baktık halsiz görünüyor, geri döndük. Hastaneye uğrayıp Ayşin hanımın mesaisinin bittiğini öğrenince de doğru eve.

Takviyelere başladık, sürekli bir şeyler içirip duruyorum. Şimdi de gidip babamızın hazırladığı salepi içirmeye çalışacağım kuzuya.

bizim durumlar böyle, tüm yorum yazan arkadaşlara teşekkür ediyorum ama ben bu aralar pek cevap yazabileceğimi sanmıyorum yorumlara. şimdiden af buyrun efenim.

vesselam.
4 yorum:

geçmiş olsun uraganım, tez zamanda iyileşir kikirik umarım..
sonunda ehliyeti alıyorsun ha:) sınava çıkmış sınav sorularının cevaplarını ezberleyerek çalış bence, benzer şeyler çıkıyor hep:)


Çok geçmiş olsun, Allah acil şifa versin..

Bende, Uragan tüm vaktini eşine ayırıyor herhal, bizi unuttu diyordum, günahını almışım meğer..:)

Ehliyet için şimdiden kolay gelsin, kısa zamanda iyi bir sürücü olacaksın, hiç şüphem yok..


Geçmiş olsun... Kısa sürede dönersin inşallah...


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate