uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Hayır yanlış tahmin ettiniz

etiketler:
ilk direksiyon dersinde bi yere toslayıp mevta olmadım. Hala yaşıyorum, bu habere üzülen yoktur umarım:) Fakat dersin olduğu günün akşamı omuzlardan başlayan ve boyna da yayılan ağrım ciddi bir tutulmaya dönüştü. 2 gün kendime gelemedim. Neyse ki bugün iyiyim.
*
Direksiyon hocası acayip rahat bi adam, neredeyse sesi hiç duyulmuyor, bir iki ikaz dışında. Kendini kırk yıllık sürücüymüşsün gibi hissettiriyor. İlk seferde trafiğe çıkardı biz acemileri. Bu kardeşiniz başlangıçta yolların tek hakimi tarzında yolu ortaladığını farkedince, yakınları ile ilgili söylenecek güzel sözleri(!) düşünerek, çok geçmeden yolun sağına geçmeyi aklına getirebildi. Korkularım azaldı ama geçmedi, Çarşamba günü aracın koltuğuna bırakıp gelicem tümünü inşaallah.
*
Diğer dersler iyi gidiyor, muhtemelen yazılı sınava çalışmama gerek kalmayacak.
*
Kursa giderken yürüyorum en az 40 dakika sürüyor, bir de dönüşü var. İki haftada iki kilo vermişim yürümenin dışında hiç bir şey yapmadan hem de, boğaz yine bildiğin pisboğaz. Arıyorlar bizimkiler "çıkışta alalım seni" diye, "gerek yok ya siz keyfinize bakın,üşümeyin ben gelirim" diyorum, bilmiyorlar işime geliyor.
*
Dünde kurs çıkışı kuaföre uğrayıp erkek traşı yaptırdım. Koltuğa oturdum, nasıl olacak? diyen Mesude hanıma; olabilecek en kısa modeli kes, dedim. Kadıncağızın yüzü değişti, acıyarak baktı bana, kıyamadı saçlara (bi ben değilim yani, kıla-tüye bağlanan) önce bi güzel ördü, sonra örgüyü dibinden kesti, baktım aralarında postij mostij fısıldaşıyorlar; sen benim örüğümü bi paket yapıver, dedim:) 7-8 senedir bu kadar kısa kestirmemiştim, nasıl rahat olduğunu unutmuşum, ricoys reklamı gibi wash and go!!!
*
vesselam
10 yorum:

geçmiş olsun ya, dikkat et kendine..

kaldırıma vurucam korkusu bende de uzun bir süre devam etti, sonralarda karşıdan gelene vurmaktansa kaldırıma vurmak daha iyidir diye düşünüp kendi şeridimi benimsedim:p

saçların için üzüldüm ya, kestirmeseydin keşke:(


Bir gün arkadaşın birine araba kullanmayı öğretiyordum. Benim tedirgin halimi ve el frenindeki elimi görünce "ulan neyine korkuyon, biz hocayla nice yoğun yerlere gittik, o güveneyi bi sen güvenemiyon" demişti. Ben de ona "benim de ayağım altında pedallar olsa ben de güvenirim" demiştim:) Tadını çıkarınız...


Geçmiş olsun, kötü oluyor gerçekten, benim de boynum tutuldu bu hafta..

Araba kullanmaya başlamadan önce yürümen süper, sonra insan benim gibi yürümeyi unutabiliyor da...:)
Allah hiç kazasız bir şöförlük hayatı nasip etsin sana..

Saçlarını da güle güle uzat, bana ne oluyorsa ben de üzüldüm kestirmene, gerçi önemli olan senin sevmen ve rahat etmen tabii...


solarcım, hoca çok sigara içiyor ve camı sık sık açıyor, ondan oldu sanırım, yaşasın kas gevşeticiler.
*
üzülme be gene uzar:) 2 senede kısa saçtan bel boyuna geldiler, hızlı uzuyor keretalar :)


warrior; hakikaten o pedallar insanı çok rahatlatıyor.Ben şimdi kapının önünden arabayı alıp çıkamam mesela, ama hocanın müdahale edebileceğini bilmek rahatlatıyor.
Eşimle çalışırken o da elini hep el freninde tutar ben de gıccık olurum:)
çıkarıyorum emin olabilirsin.


Bu yorum yazar tarafından silindi.

özlem; Annemlerde araba yok, evlenene kadar yürümek pek doğal bir şeydi benim için, sonra eşim gönüllü şoförlüğe soyununca bana yapacak bir şey kalmadı rahata çabuk alışıyor insan.
*
hızlı uzuyor hızlı, ama ben bu rahatlığı hatırladıktan sonra tekrar uzatırmıyım bilmem :D


Wowwww hatirliyorum ben o kisa saclarini ben ilk gordugumde ilhan mansiza benzetmistim gene oyle mi yaptin.Araba konusuna gelince hic cekinme cok rahat ol ben direksiyon dersinde etlik kasalarda 120km/sa hizi gordum sorun olmuyor araba durabiliyor denedim:D


Woooww hayırlı olsun Uraganım.. "Şofer"lik eğitimi başladı demek :))

Valla kardeş ben bile her iki sınavı da ilk seferde geçtim ve şimdi araba kullanabiliyorsam, bunu herkes yapabilir.. Kendinde bu potansiyeli gör, hiç korkma :))


İyi olacak iyi olacak:) Ben direksiyon sınavından önceki gece, biraz daha çalışayım diyerek eniştemin arabayı alıp, kaldırıma çıkmıştım:P Elim ayağım birbirine dolaşmıştı sınavda ama geçmiştim...

Ama hala araba kullanamıyorum korkudan, o başka:)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate