uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

kendim kendime

Şu saatten sonra kuleye kapanıp prens beklemeyeceğine göre Rapunzel olma yolunda bu kadar azimle ilerlemenin bi mantığı yok. Havalar soğudu, ille kurutmak lazım, tembelsin hasta olursun, erteleme, kestir gitsin, hem kıl-tüyle bu kadar duygusal bir bağ kurmak anlamsız.

Avrupa Yakasında, Şahika ile Volkan'ın kafedeki sahnelerini izlerken A ile kendini düşünüp "işte bizi bekleyen trajikomik son" diye geçti içinden hiç yalan söyleme, ben senin ciğerini bilirim!
4 yorum:

sen beni güldürdün, Allah da seni güldürsün, evet böyle..
:D
(Avrupa yakası olayına fransız kaldım, izleyemedim maalesef)


alexandre bey; :)
*
solar; şahika ve volkanın kafede oturup, yeme içme alışkanlıklarının benzerliklerini keşfettikleri bir bölüm vardı. iki obur ve topak tüm menüyü getirttiler garsona, biz de öyle olucaz bu gidişle diye düşündüm hem gülüp hem de korkarak:)
ama rastlarsan izle, kaçmaz.
*
kremalı bacım; öyleyim dimi ehe e-vet öyleyim hıh ıhhı(kemal sunal tarzı ile okunsun lütfen ve sesli)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate