uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

kikirikten anneye kıyak

etiketler:
Kikirik ve annesi mutfaktalar, kikirik hala kaşarlı omletiyle boğuşurken annesi kahvaltı bulaşıklarını makineye yerleştiriyor. Bu arada trt çocuğun deneme yayınında program tanıtımları açık tv'de. Anne işini yapıyor gibi görünürkene bir taraftan da kayda değer, izlenesi bir şey var mı diye dinliyor tv'nin sesini.

Tanıtımın birinin sonunda, "bu brogram sadece çocuklar için, büyüklere izletmeyin" diyo. Anne atlıyo hemen, "aaaaaa niyeymiş ama ben de izlemek istiyorum belki"

Kikirik annesinin zihnine kazınan o tarihi cümleyi etmek için ağzındakini yutuyor veee

"Anneee, sen ne kadar büyürsen büyü, hatta yaşlansan bile, senin içindeki çocuk hep çocuk kalacak eminim ben" diyor gülümseyerek.

Annenin gözleri doluyor, masaya dönüp o pis elleriyle (ıyy) kucaklıyor sımsıkı kızını.
"teşekkür ederim yavrum umarım öyle olur, dua niyetine geçer inşaallah sözlerin" diyor anne, kuzusu ise "amin"

hamdolsun.
vesselam.
6 yorum:

kikiriğe bak sen, hep büyükler der ya "büyümüş de küçülmüş" diye, öyle:)

ahh ah, yaşlandım mı ne:p


Ne tatlısınız anne kız, maşAllah barekAllah....:))


solar & özlem

evet canım ya, bu aralar kurduğu cümlelerle beni dumur ediyor her gün.
bence yaşlanamazsın, ben her zaman daha yaşlı olcam sana göre neşossa:)
*
özlemcim bu madalyonun bi yüzü, bi de diğer yüzü var ki, oy oyy ooooy, akıllara ziyan.
Ben duygusal tepkileri olan biriyim, tutarlılık konusunda zayıfım yani, çok yoğun yaşıyorum hem sevgimi hem öfkemi. Tümüyle kontrollü davranmak istemem zaten ama çabuk sinirlenme huyumu törpülemeye çalışıyorum.


duygulandim...amiiin diyorum bi de...haa bi de opucuk ve sevgiler bu taraflardan oralara...


benden de size efenim:)


Masallah kimin yegeni canim :D Buradan 41 kere masallah diyorum yegenime gözlerinden öpüyorum :D


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate