dana-kuyruk-bi de ben

  • yarın dananın kuyruğunu yerinden oynatacağım, kopma faslı direksiyon sınavına inş.
  • 11 ile 13:30 arası "Allah zihin açıklığı versin"leri unutmayın, olmadı içten geçirilen başarı dilekleri de kabulümdür. Aman duaların hepsini bi seferde bitiregomayın, çoğunluğuna direksiyon sınavında ihtiyacım olacak.
  • son iki sınavın sorularını çözdüm şimdi, balık:D fazla uçma uragan aman, ne desem tersi oluyor son zamanlarda, şom ağızlı denen cinse doğru kayar durumdayım.
  • kardeşcağızım geleli bi hafta oldu, geçen pazar birlikte muazzam bi kahvaltı yaptık, bıranç desem daha doğru olur, onbirbuçukta başlayıp bire kadar sürdü. Allaha hamdolsun artık burada ama şimdi de gözü dışarda, oradan arkadaşlarıyla yeni tur planları yapıyor kereta:D
  • salı günü yağmurda, çarşamba da kar altında araç kullandım. şu anda görünen en net hatam sert fren yapmak, nasıl olsa dururum diye önceden dokunmuyorum pedala, mesafe azalınca da içimdeki tırsık ortaya çıkıyor bas bas bağırıyor, duramayacaksın kızzııııım diye. işte o an bi asılıyorum frene abboooooooow o ne meymenetsiz bir durma öööle.
  • vesselam

Yorumlar

solar dedi ki…
başarılar diliyorum uraganım, gönülden, içten, Allah zihin açıklığı versin, şekerini suyunu almayı unutma;)

ben en çok yokuşta dur-kalklarda zorlanmıştım, gerçi halen seri olup yapmam gerekenleri tam bir refleks haline getirebildiğim söylenemez, zamanla oturur bunlar dedilerdi bana, kandırmadılarsa alışırız bunlara yani:)
uragan dedi ki…
oldu ablacım alırım; 1o seneden sonra gireceğim ilk sınav, fazla önemsiyorum bu nedenle sanki.
*
kullana kullana pratik kazanılacağını düşünüyorm ben de.
Hacer dedi ki…
Başarılar diliyorum:)
Direksiyon öğretmeni sorununuz yok demekki:) Hani böyle son anda fren lüksünüz olduğuna göre... Benim bi (eskiden kamyoncu olan) direksiyon hocam vardı, -kulakları çınılasın çınm çınım:P- benden önce gaza, debriyaja basar, bi sürü de bağırırdı. Ondan mütevellit, 6 seneyi geçtim, hala bazı durumlar için abartılı fantazilerim var:P
Zamanla alışma mevzusunda da; zamanla herkes tarzını çiziyor. Kurallar eşliğinde ya da değil, kendince ve arabanca bi usul. Ama önce bi araba olmalı:)Başkalarının arabasıyla tarz yapılmıyo bea.Sinir stres oluyolar nedensiz:P
Sevgiler.
AYSUN dedi ki…
Bitti sanırım:) Hepsinden 100 alırsın inşallah:P Darısı direksiyon sınavının başına...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy