ne gemiler yaktım / az biraz keşif

ha bi de bu şarkıya taktım, hep severdim ama ağzıma dolandı bu ara. fakat "ne gemiler yaktım" kısmındaki tiz çıkışı yapmak için mutlaka süpürge yapıyor olmam lazım, yoksa komşulardan biri evde cinayet işleniyor sanabilir :D
ama pes kısım süpürgesiz de çekiliyor. çok güzel sözler gerçekten. şarkının "bu kızı yeniden büyütmeliyim" diye başlayan kısmını sevmiyorum bi tek. ne bileyim şarkının ruhuna uymuyormuş gibi geliyor hem ritmi hem sözü, bence yaaanı:)
ay bilmiyom ben bu şarkıyı diyosan (ama deme bence yaanı) işte burada

*****

ne gemiler yaktım, ne gemiler yaktım
o kadar yandı ki canım sonunda karşıdan baktım
ne göreyim kendime yıldızlardan daha uzaktım.

kendini seçemiyorsun, bırakıp kaçamıyorsun
yazmadığın bi hikayede,
uzun ya da kısa vadede az biraz keşfediyorsun

öteki olabilmeyi, yerine koyabilmeyi, geride durabilmeyi öğreniyorsun...

Yorumlar

solar dedi ki…
farkındayım, farkındayım..

ben de bu kısmını seviyorum:)
Kremali'nin annesi dedi ki…
Uragan bacim; icinde bulundugum halet-i ruhiyeye ancak boyle bir sarki mutercim tercumanlik yapabilirdi.

Bu hos tevafuk icin O'na sukur, sana tesekkur ediyorum. Ayrica, o guzelim satirlari ozellikle italikleyen ve nakarat kisimlarinda komsulari korkutmamak icin supurgeyi acan ellerin dert gormesin diyorum.

Selametle ...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*