uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

kardan bana kalan*

üç küçük arkadaşla geçirilen bir saatin tatlı anıları.



biraz koşma, oynama bi de kardan adam(!)

(Zor şartlarda hazırlıksız yaptığımız kardan adama çöp poşetinden şapka yapmayı denedim beceremedim, örtüye elimiz aşina ya sonuç böyle oldu :D )



kar küreme işini üstlenmiş sırılsıklam bi çift bot.




benim yaptığım kartoplarını yine bana atmak için elimdeki makineye rağmen üstüme yürüyen hain domdomlar.



***


bir de kara uzanıp, yıldız yapabilseydim tam süper olacaktı...

(ikinci kar yağışında kikirik yaptı ama yıldızı, makine yanımda olmadığından fotoğraflayamadım.Bir dahaki sefere artık.)


*üç hafta önce ankara'nın beyazında
9 yorum:

Karın tadını çok iyi çıkarmışsınız, kardan adamınız da harika olmuş.. Benim canım hiç oynamak istemedi bu sene nedense karla, o da bana küsüp düşürdü beni...:)

Bu arada ehliyet işleri nasıl gidiyor, meraktayım?? Ankara trafiğinde seni görme şansım var mı artık?


Tekrar yağsın istiyorum bende.Doyamadım henüz.Kardan adamınıza da bayıldık.Yaratıcılık başka bişey canım:)
Sevgiyle:)


özlemcim, biz üç-dört gün arka arkaya çıkıp oynadık, yağmur yağıp karları eritene kadar.
*
geçmiş olsun yaw.
*
iyi iyi geçtim yazılı sınavı dualarınızla, direksiyon sınavı için çağrılmayı bekliyorum. Alayım da inşaallah ehliyeti yavaştan ısınma turlarına başlarım artık.


serap ben de bekliyorum bir daha yağsa da yıldız yapsam diye, ama ankarada görünmüyor bu hafta.
senin ordu fotoğrafların da günlük güneşlik :)

bekleyeceğiz biraz daha, umarım yılın ilk ve son karı değildir :(


evet ya, ben de balkanlardan olsun, başka yerlerden olsun bir kar havası bekliyorum:) çok sulu olmasın mümkünse, melek yapıcam:p

ehliyet sınavından geçeceğinden emindim, bence direksiyondan da çok rahat geçeceksin:)

de işte, alalı bi sene olacak neredeyse, ben daha bizim semtten dışarı çıkamadım arabayla:) ama sen benden çok daha cesaretlisin bence;)


en cok da kardan adaminizin sapkasina ;) bayildim, kar istiyoz bizde yaaa...bizim yavrular her sabahla camdan bakiyorlar hala...


aa bu arada ben kikircigi de okumak isterim...olar mi??


solar, bu şarkıyı hatırlıyon mu?
cesurum, cesurum, cesuruuuum
bir şeyden korkmam cesuruuum

susam sokağı şarkılarından hani, aklıma o gelsi şimdi :)


ayşecim, kikiriğin sayfasını uzun zamandır güncellemiyorum, bi el atıcam inşaallah, bazı fotoğrafları kaldırıp şifresize geçeceğim, yine de o zamana kadar bakmak istersen, mail adresini uragan3@gmail.com adresine atarsan davet gönderirim.

bizimkisi biraz kardanhanımın örtüsü şeklinde tezahür etti ama olsun :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate