Cumartesi 13'de, Abdi İpekçi'de

"Dünyanın bir yerinde insanların üzerine bombalar yağdırılırken, dünyanın kalanı vahşetle çevrelenmiş hayatına eklenen görüntüleri ses çıkarmadan, umursamadan izlerken, hepimiz bir akışın içinde fark etmeden, akıl etmeden, hissetmeden, bilmeden, görmeden yuvarlanırken, birileri sana, “kimsenin bu akışa karşı duramayacağını, gücümüzün buna yetmeyeceğini,” söylese de, sen akışın tersine yüzenlere, yaşamayı sürüklenmek, unutmak, saklanmak olarak görenlere değil, yaşamayı illa da “bir uğraş” olarak görenlere katıl. Bir söz de sen söyle, bir taş da sen at!." KaRa /www.patagonya.org



"MAZLUMDER’den GAZZE Halkıyla Dayanışma Mitingi
Gazze’de yaşanan katliamı, ambargoyu protesto etmek insanlık görevidir.

Ankara Filistin Dayanışma Platformu olarak insanlık onurunu yüreklerinde taşıyan erdemli, duyarlı, insaf sahibi bütün halkımızı bu insanlık dışı vahşete sessiz kalmamaya çağırıyoruz. 03.01.2009 Cumartesi günü saat 12.00’de Kocatepe Camiinde gıyabi cenaze namazı kılmaya ve ardından da saat 13.00’de Abdi İpekçi Parkı’nda Yazar Abdurrahman Dilipak’ın da konuşmacı olarak katılacağı GAZZE HALKIYLA DAYANIŞMA MİTİNGİ’ NE davet ediyoruz."





Yollar Senindir - Esref Ziya Terzi

Yorumlar

Ayşe dedi ki…
Yapabildigim pek birseyin olmamasi delirtiyor beni...bu vahset biran evvel sona ermeli...sesimizi duyuralim artik...

Allah razi olsun sizlerden de Uragan...

Boyle olmaz...zulmu kaldirip atacak eller bizimdir...zulmu kaldiracak yollar bizimdir!!!

E.Z.T yi ozlemisim....
muhaber.net: dedi ki…
siteye bıraktığınız yorum'dan öğrendim. gelemiyorum malesef :((
AYSUN dedi ki…
İşten çıkıp yetişebilirsem gideceğim! Pazar günü de çağlayan'da var miting. Birlik olma zamanı. Sesimizi duyurma zamanı!
Warrior dedi ki…
biz orda olacaz, sen gelebilecek misin uragan?
uragan dedi ki…
warrior, direk meydana geldim ben, kocatepe'ye çıkmadım, daha büyük bi kalabalık umuyordum ama sanırım kar yağışı epey etkili oldu, buz kesiyordu ortalık.
uragan dedi ki…
Ayşecim yarında çağlayan da saat 12'de var eylem, bilgine...
uragan dedi ki…
aysun 12 ile 4 arasıymış, epey uzun bi süre, umarım yetişirsin.
uragan dedi ki…
hocam sizde antalya'da ön ayak olun inşaallah.
serkan dedi ki…
ankara için çok iyi bir eylemdi
uragan dedi ki…
serkan kardeşim benim eylem geçmişim yok ankarada, istanbulun hınca hınç meydanlarına aşinayım ben , ondandır gözüm yadırgadı biraz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy