gidip kikiriğin üzerini örttüm

uyandım
abdest aldım
kikiriğin üzerini örttüm
namaz kıldım
benden dua bekleyenlere,
ve hiiiç beklemeyenlere dua ettim
gidip kikiriğin üzerini örttüm
samim'le konuştum ve sonra onu yemledim
gidip kikiriğin üzerini örttüm
bitki çayı yaptım
kitap okudum ve çayımı içtim
gidip kikiriğin üzerini örttüm
bi elma yedim ve okumaya devam ettim
gidip kikiriğin üzerini örttüm
kahve yapıp balkona çıktım
biraz üşüdüm ama tam uyandım
içeri girdim
gidip kikiriğin üzerini örttüm
bilgisayarı açtım, bir kaç bloga yorum yazdım
mutfaktan su aldım
gidip kikiriğin üzerini örttüm
son bir ayda çekilen fotoğrafları düzenledim
suyumdan bi yudum aldım
gidip kikiriğin üzerini örttüm

Yorumlar

Betül dedi ki…
ne güzel bir yazı, keyifle okudum.
uragan dedi ki…
sağol betül, ben de senin oyuncakların için aynısını düşünüyorum, baktıkça neşe veriyor insana :)
*
kızımın da isteğiyle denemeye karar verdim amigurumi işini, bakalım sonuç ne olacak?
SENABERA dedi ki…
Sen Kikiriğin üzerini örterken, ben yoruldum...:) Uyku tulumu tavsiye edeceğim, Mothercare de satılıyor büyük bebelere göre... Ben Bera'ya bu kışa kadar giydiriyordum...:)
uragan dedi ki…
özlemcim, kikiriğin yaşına uygun dikilmiş bir uyku tulumu var var daaaa, benim kızım "yangın alime" anacım, sabaha karşı uyku arasında çıkarıp atıyor bazı günler, (o gün de öyle günlerden biriydi) ondan sonra da bize üstünü örtmek düşüyor.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy