ıhlamur, narçiçeği, tarçın; koklamadan içmeyin :)

Bu kadar iyi içici olmak için ne yaptım acaba? Günde en az 5-6 kupa kahve, 2-3 demlik çay içiyorum. İçtiğim suyunsa haddi hesabı yok. Su neyse de çay-kahve işine el koymak gerekti.


Gidip adaçayı, ıhlamur, tarçın, narçiçeği filan aldım aktardan ve başka şeyler de...


Bu altt fotoğrafını gördüğünüz, narçiçeği. Kuşburnuyu andırıyor hafif, ekşimtrak ama lezzetli. Faydalarıysa saymakla bitmiyormuş meğer, bakınız burada


Fakat benim karıştırarak oluşturduğum başka bir lezzet var ki, o muazzam. Kaynarken mis gibi kokuyor her yer. 3-4 tutam ıhlamura 1 tutam narçiçeği 1 tane kalınından kabuk tarçın nefis oluyor, bilginize.

Yorumlar

aliusta dedi ki…
Günde birkaç demlik çay tamam da, 5-6 kupa kahve için helal olsun demeden alamıyorum kendimi :) Haftada birkaç fincan kesiyor beni :)

Tarifinizi deneyeceğim en kısa zamanda, sabah sabah da canım çekti :)
SENABERA dedi ki…
Bitki çayları ve suyu çok içebilmen güzel, hiç bozma. Ben ikisini de içemiyorum maalesef.. Ben de iyi bir çay içicisiyim, bence abartılmadığı sürece sağlıklı da... Ama kahveyi biraz azaltsan fena olmaz gibi sanki..
uragan dedi ki…
aliusta, ben kahve ağzıma koymazdım önceleri, nadiren türk kahvesi...
sonra beyimizin kahvelerine eşlik edelim, yalnız içirmeyelim diye başlamış bulunduk, ondan sonrası malum.
*
çaya gelince tiryakisiyim, ne deyim :)
*
denerken içine bi de elma kabuğu ekleyebilirsiniz, ben denedim süper oluyor, özellikle amasya ve starking türündeki elmalar çok yakışıyor. afiyet olsun.
uragan dedi ki…
özlem, bitki çayları kahveden kurtulmak için başvurduğum yeni yol, inşallah iyi sonuç verir.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy