uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

örmeye devam /Farid FArjad/pari kojae-peri kızı nerdesin?

Tığa elim alışsın derken, motif hastası olacağım yakında. Örmesi çok keyifli hem de acayip kafa boşaltıyor. Her zinciri bir tesbih tanesi sayıp, "ya sabır" çekmek de mümkün :)
Dün gece düşündüm Farid Farjad kemanı eşliğinde motif ören başka biri var mıdır ki acep?

Başka şeylerde düşündüm tabi. Üzüldüm, gözlerimin buğusunu kahverengi göz kaleminin ardına gizledim. Sonra "düşmeyin" dedim, "olsun, öyle olsun" dedim.
Ağlamayı kemana bıraktım, zikri zincirlere ekledim ve sabrı dilime...
Sabrı yaratan Allah'a hamdolsun...




pari kojaee - Farid Farjad






İşte bunlar da son iki günün neticesi...
6 yorum:

hamdolsun...

ne guzel yazmissin yaaa, bana da okurken mest olmak dustu bu yazida ;)


sen de ne güzel yapmışsın yaa, kurabiye konusunda :D


Eline sağlık,benim için tığla uğraşmak zor gelir ,solak olduğum için ...tebrikler


elinize sağlık. örgü hem sanat hemde üretim, üretmek te güzel sanatta:)


Allah hepimizi sabreden kullarından eylesin inşAllah....


cümleten eyvallah desem bu seferlik...
vesselam.


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate