yeni bir "blog ödülleri sahiplerini buluyor" postuyla karşınızdayım efenim.

Çok sevgili kitapkurdu arkadaşım, bendenizi de sevdiği 7 blog arasına eklemiş, çok sevindim.
Şimdi sıra benim ekleyeceklerim de...

Ödül dağıtımında uygulanan düzen aşağıdaki gibi olacaktır;

1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek,
2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek,
3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.

İlk kuralı yerine getirdiğimize göre, sıra ikincide.






Tek tek bu arkadaşların bloglarını neden sevdiğimi yazmak isterdim, ama böyle bi kural yok he he :)


Yorumlar

solar dedi ki…
çooooook sağol uraganım:)
ruby dedi ki…
teveccühünüz efendim, blogumuzu takdire şayan görmeniz bizi pek bahtiyar etmiştir. her daim sevgili saygılı muhterem şahsınızı blogumuzda kah yorumlarınızla, kah sadece çay içmeye buyurmalarınızla veyahut sadece geciyorken ugramalarınızla görmekten sonsuz mutluluklar duyacagızdır.

selamlar, sevgiler, saygılar, muhtelif en güzel dilekler..:)
muhaber: dedi ki…
çok mutlu oldum. Sağolun, varolun, nurolun, pürnur olun, huzur dolun...

Şaka bir yana, bu blog bir yana...

Tamam, ciddileşiyorum:

"Gerçekten çok mutlu oldum"
Warrior dedi ki…
Çok teşekkürler Uragan:) Plaketimi en kısa zamanda almaya gelecem... Allah muhabbetimizi daim etsin, bizleri ayırmasın:D
uragan dedi ki…
solar; ne demek her zaman, bana atılmış her pas sonunda seni bulur :D
uragan dedi ki…
iki dostun biri kardeşim ruby,
yorum her zaman bırakmasam da çaya uğruyorum sık sık.
*
yaşlanınca tedavilerimde yardımcı olcaksınız di mi, boşuna göndertmedik ödülü yani :D
*
aynen, en muhtelifinden...
uragan dedi ki…
pek muhterem hocam o kadar lafın arasında bir de "mesrur olun" beklerdim sizden.
Ammavelakin neyinizin sesini ve semazen bebğinizi izleyip mesrur oldum efenim :D
uragan dedi ki…
Warrior, amin kardeşim.
Yalnız kötü haber, plaket filan yok be kardeşim, para ödülü de yok, yani elle tutulur hiç bir değeri yok ama bağları kuvvetlendirici bi etkisi var, yetme mi? :D
Kuaybe dedi ki…
Ay çok mutlu oldum sabah sabah.. Sağol Uraganım..
SENABERA dedi ki…
Sevindirik oldum, Allah da seni sevindirsin!! Çook teşekkür ediyorum buradan da, sevgilerimi yolluyorum.. Ama ben merak da ettim benim gibi ilgisiz bloggerin bloğu neden sevilir ki diye...:)
uragan dedi ki…
kuaybe; ne demek bacım, vazifemiz:D
*
özlemcim; ben alışkanlıklarından kolay vazgeçemeyen bi tipim, ümitle bekliyorum daha sık yazacağın günleri :D

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy