uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

nete set / nazlı bebek / ip yağmurlar /saç sakal,sahte şeyh /zor günler vs...

Günler debisi yüksek akarsu şeklinde akıp gidiyor. Tuhaf bi koşturmaca hali, dönüp baksan elle tutulur bir şey de yok, her zaman ki yetişememe duygusu. Arada; bi dinginlik,bi bişeyler oluyor ama uzun sürmüyor, huzursuz ruhum benim. Dönüp bakınca on günden aklımda kalanlar;
  • Güzel yağmurlar yağdı, ip gibi olanlardan, çıkıp ıslandım.
  • 10 günde 4 sabah yürüyüşü, iki aile bir de doğum günü ziyareti yaptım. Bir büyük alışveriş, kikiriğin oyun parkı takılması, fast food'un dibine vurdum bi de...
  • Akşam oldu mu köşeme geçip, uzattım ayaklarımı, ooooh. Kendime bu çızıklı çorapları aldım yenile, pek bi pofuduk. Fotoğrafını çekip unutmuşum, biraz önce A. makineye bakıyordu, "ayaklarını fotoğraflayan kaç kişi vardır acaba" dedi gülerek , cevap olarak "ayaklarımı değil çoraplarımı fotoğrafladığımı" söyledim de ondan aklıma geldi çektiğim :)
  • Hani bebek örüyordum ya, bitti o teee ne zaman. Kikirikten alıp fotoğraflayamamıştım bi türlü. Adını Nazlı koydu, gittiğimiz yerlere taşıdı ve bebişe ördüğüm ressam şapkayı da bu ziyaretler sırasında bir yerlerde unuttu, çok güsel olmuştu ama yaaaa :(
  • Örmeye devam ediyorum, tığla örülen süeterimsi bir şey var elimde şimdi, o bitince pofuduk hayvancık öreceğim, elyaf aldım kocca bi torba :) Elif bebeği sevdi ya , ne görse "anne bundan örebilir misin" diyo. Ben de kocaman gülümsüyorum, aha böyle :D
  • Hala merak eden varsa, ne birleşik'e gittim, ne nergis aldım, ama hayali bile iyi geldi, kokusu burnumda hala nergislerin.
  • Bir de ilk kez isimleriyle dua ettim birilerine, başarması zor oldu. Aklından geçirerek dua etmek başka, dilinden çıkarmak çok başkaymış. Ama o da oldu işte, her namazın ardına ekliyorum da üstelik :) İnsan ne tuhaf bi varlık yaaa, nerden nereye ....
  • A. upuzun olmuş sakallarını kestirdi yenile, ana-kız alışmıştık ama babası dahil pek çok kişi yadırgıyordu. Örgüt üyeliğinden, cami imamlığına, mevlithanlıktan, sahte şeyhliğe kadar pek çok benzetmeye muhatap oldu garibim, ama biz sevdik. Pek bi ton ton olmuştu simsiyah sakallarıyla. Bu arada sahte şeyh benzetmesi de şahsıma ait efenim, benim gibi eşi olanın düşmana ne ihtiyacı var :)
  • Askerlik süreci hızla yaklaşıyor ya, evle ilgili sorumlulukları hatırlamaya çalışıyorum ben de; faturalar, alış-veriş, apartman aidatları. Evlendiğimden beri bu tip konularda kılını kıpırdatmayan biri olarak, alışması zor olacak. Hele arabanın haziranda yapılması gereken muayenesi yok mu, acayip büyüyor gözümde. Kayınpederden destek alacağız bu konuda başka çare yok.
  • Ama bunların hiç biri Elifciğimin babasına duyacağı özlemi gidermeye çalışmaktan, günlerin çabucak geçeceğini söylerek onu avutmaya çalışmaktan daha zor olmayacak eminim.
  • neyse efenim, vakit doldu. Sosisli sandviç yapmam için ev ahalisi bekliyor, kaçtım ben.
  • vesselam.
9 yorum:

ne hoş bir bebek bu uragan hanımcım, dikiş de geliyor elimizden demek, çok beğendim, ellerine sağlık, güle güle oynasın elif.

Askerlik zorlu bir süreç hepiniz için, umarım en kısa zamanda rahatça atlatırsınız, sevgiler.


Guzel gecmis gunleriniz, Rabbim ruhuna da ferakliklar versin insaallah..

uff hangisini yazcami bilemedim..dur sunu soyliyim; seni okumayi seviyom ;)

nazli bebekte cok sirin olmus, ellrine saglik.. tipki sahibesi Elif gibi sirin ;)

hadi yaa, elbiselerini de mi sen diktin yoksa? ben Elif'in oyuncak bebeklerinden araklama sandiydim ;)


Bizi ihmal etsen bile(söyleyene bak:P), neyseki günlerin güzel ve dolu geçmiş.. Nergis alamadığına üzüldüm, adresini bilsem yollardım sana.. Bebek harika olmuş, kıyafetleri de sen diktiysen, söyleyecek sözüm yok, maşAllah...


Askerlik su gibi gelir geçer inşAllah, Elifcik için de kolay bir süreç olur dilerim... Bir de şımarıp sormak istiyorum, o isimle dua edilenler içinde bende varmıydım diye.. Yoksam da olmak istiyorum, hadsizim hadsiz..:)


betül; seninkilerin yanında bu ne ki betülcüm. bebeğin yüz ölçülerini senin wordpress'deki blogdan aldım. o britti sanırım ama ben sık iğne yaptım. sağolasın sayenizde biz de ucundan kıyısından tuttuk işte :)
*
amin, bol duaya ihtiyaç olacak, eksik etmeyin bizleri duadan.


ayşe; benim ruhumun normal hali ayşecim, alışmışık birbirimize böyle, uzun süreli huzur beni bozuyor:)
valla ben de seni okumayı seviyorum, her zaman yorum bırakamasam da neredeyse her gün uğruyorum :)
*
ay yok elbiseleri ben dikmedim, onlar tam tahmin ettiğin gibi araklama :)


özlemcim; çok incesin yaa, gerçekten :) zerre kadar şüphem yok, dil teklifi olmadığından o kadar eminim ki, bilsen yollardın gerçekten...
bu bahar görüşelim inşaallah :)
*
dualarına amiin, beni en çok düşündüren de elif'in ve A'nın durumu. onların ne hissedeceğini düşünmekten kendimi düşünmeye fırsat bile olmuyor. çok yakın bi ilişkileri var çünkü... Allah yardım etsin bize, amin
*
yoktun aslında dürüst olmak gerekirse, tüm sevdiklerim için diye bi bölümü oluyor duamın, orada aklımdan geçenlerin içinde varsın ama:)
*
bu bahsettiğim kendileri hakkında dua etmemin tuhaf olduğu bir-iki kişi.
*
ismen de edeyim inşaallah, sahte şeyhin eşi olarak:)


geldin mi?Oh nihayet:))))

İnşallah herşey duaların gibi olur ...

Asker için ise ;giden olmak daha zor gibi geldi.Beyefendi gerisinde iki kişiyi bırakacak ama Elif ve sen bir kişi!

Allah hayırlı teskereler versin..

Ben de asker yolu beklemiştim;iyi tarafından bakarsan özlemdir biraz da aşkı besleyen...

Sevgiler,selamlar...


Hıı hııı, evet; özlemdir aşkı besleyen. Azıcık sıkıştırınca daha bi konsatre mi oluyo birliktelik, daha mı kıymetleniyo ne? Bu iyi yanı. Başka iyi yanları da olabilir. İnşeallah rahat ve yakın bi yer olur. Her iki taraf (giden ve kalanlar) için kolaylaştırıcı bi unsur. Allah bolca sabır ve kolaylık ve ferahlık versin hepinize.


dijle, hacer; sağolun arkadaşlar.
bakalım yaşayıp göreceğiz, tecrübeler hanesine kaydı düşecek bu durumunda, iyi olacak her şey, inanmak istiyorum buna :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate