su verdiğin çiçekler ...

Yine geçmiş gitmiş zaman, yine günler olmuş yazmayalı. Şunu farkettim ki olanı biteni olduğu gün kayda geçmezsem sonra hiç bir detayı hatırlamıyorum. Kabaca şunu yapmıştım, diye aklımda kalıyor. Öyle olunca da ancak ortaya karışık bi şeyler çıkıyor işte.

  • N. anne, şubatta olacağını söylediğim anjiyoya girdi, geçtiğimiz hafta. Anjiyo diye girdi, balon yapılmış ve stent takılmış olarak çıktı. 15 dakikalık anjiyo 1 buçuk saat sürünce hepimiz telaşlandık, ameliyattan bir gün önce acil bir durumda gerekenin yapılması için doktora imza verdiğinden hiçbirimizin haberi yok tabi. Bi müdahale yapılacak olsa sorarlar, diye düşünüyoruz, doktorlarda bir şey demiyor. Sıkıntılıydı epey. Geçti ama. İyi şimdi çok şükür. Hastanede kaldığım sürede n. anne uyurken bu yumurtalardan ördüm, yeğenlere ve elif'e.
  • Bir buçuk-iki yıldır hayalini kurduğumuz proje, A'nın evde geçirdiği dört aylık zamanda dilediği gibi çalışabilmesi nedeniyle ete-kemiğe bürünmeye başladı ama sanal olarak:) Bu animasyon denen şey başka bi alem yaa, bi bakışı vermek, bi topu bir yerden başka bir yere attırmak için bile tonla komut vermek gerekiyor. İnsan; vücudundaki mucizeye ve o mucizeyi halkedene hayran olmadan edemiyor. Karakter ve sahne tamam olduğundan beri ben de senaryosu için çalışıyorum. Yazıyorum sonra bakıyorum, yazdıklarımı yapan küçük bi kız, nefis bi şey. Tadını çıkarıyoruz ailecek, kikirik prova seslendirmeler yapıyor, şimdiden yazdığım bir-kaç bölümün repliklerini ezberledi bile. Oysa daha son haline epey zaman var. Çok çalışmak lazım çok :)
  • Hayatın cilveleri; 11'in de 31 olacak, 12'sinde asker.
  • Elif hırçınlaşıyor gitgide, sürekli anlatıyorum, bunun bi zorunluluk olduğunu, babasının isteyerek onun yanından ayrılmadığını, gitmezse cezalandırılacağını ve bunun daha kötü olduğunu filan, babası da devamlı konuşuyor ama nafile, kafası basıyor ama anlamak istemiyor kalbi kırılıyor yine de :(
  • Bunu dinliyorum bir de son zamanlarda sık sık ...

Yorumlar

"Su verdiğin çiçekler,küçük bahçemi süsler Şimdi bütün güller susuz ve kimsesiz Seni beklemekten
Seni özlemekten,Bu halimiz.."

Kavuşmak;ayrılıkları dayanılır kılan!

Evet bazen ,böyle susuz,kuru....

Az kalmış,özellikle minik kuzunun stresi tavan yapmış AMMA;

Ayrılık olacaksa hep kavuşulabilir ayrılıklarımız olsun!

Selamlar...
solar dedi ki…
geçmiş olsun, tez zamanda eski sağlığına kavuşur inşallah..
**
kolay gelsin, başlamak bitirmenin yarısıdır:)
**
cidden uzun zamandır unutmuştum pinhani'yi, hatırlattığın çok iyi oldu uraganım:)
SenaBera dedi ki…
Çok geçmiş olsun...

Yumurtalar süper, bu becerikli blogger kadınlar sayesinde kendimi her geçen daha beceriksiz hissetmeye başladım..:)

Siz bilirsiniz tabii ama, bence Kikirikle çok fazla konuşmayın artık bu konuyu.. Yani babası yokken bir şekilde oyalanacaktır inşAllah, Allah'ın da yardımıyla atlatacaksınız kolayca o dönemi inşAllah da, hani konuştukca yarasının deşilmesi ya da gözünde çook daha zor hayal etmemesi açısından diyorum.. Dualarımda olacaksınız...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*