uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Bilmem kaçıncı pabuç vakıası, gene geldi aklıma kararsız bünye, solar çınlasın kulakların :)

yazası gelmiyosa birinin yazmalı mı yani
yazmalı belki, yazmamalı da olabilir.
ama düşmek lazımsa bi not lüzum arzettiğinden emin olamadığım günlüğüme, işte;


  • Yoktum evde epeydir, bugün döndüm. Ben burada yokken bi bebek geldi dünyaya, dünyaya geldi ama başına neler neler geldi. Dil bağı kesildi, sarılık tedavisi gördü, annesi onu az kalsın bi takside doğuruyordu ama 10 dakikayla kaçırdı. İlginç bi doğum hikayesinden mahrum kaldı yunus efe.
  • Ve dünyaya gelirken yeni bebeler, başka ana kuzuları da kurbanı oldu terörün. Yüreğimiz ağzımızda izledik bültenleri. Hele bir de bizim askerden 36 saat haber alamayınca mahvolduk. Telefon ne büyük nimetmiş, yaşasaydın ellerinden öpmeyen ne olsundu Graham amca.
  • Şükür ki dün gece konuşabildik adamımla.
  • Bi de "pabuç vakıası" atlattım evimde olmadığım süre içinde. Yaşarken sıkıcı, sonradan düşününce komik gelen cinsten.
  • Pabuç alıcam ne zamandır, topukluları artık giymediğimden ve botta yazın çekilmediğinden düşünüyorum epeydir. Nesini düşünüyorsun diyene hatırlatırım, alış-veriş özürlü ve dahi kararsızın önde gideni olduğum bilinsin yani. Bu yüzden pabuç almak deyip geçmemek lazım, oyalayıcı bi iş benim için. Şimdi A. burda yok ya, kimse elimi cebime attırmak istemiyor tabi. N. anne ile birlikte pabuç almak için çıkıyoruz, düz tabanlı olmalı, ya da alçak topuklu. Sporlarda gözüm, pantolon altına hani. Giyemiyorum öyle egzantrik, cambazlık isteyen pabuçları. Boyuma mı güveniyorum asla. Çekinmeden söylerim bi buçuk metreyim, diye. Eskiden, bu konudaki kompleksimi aşmadan önce 1.53 derdim sorana, üç santim çok bi şey değiştiriyormuş gibi :)
  • Ne diyordum pabuç, gözüm sporlarda ama beğendiğim bi şey bulmam imkansız gibi, çok fazla şart öne sürüyorum, hepsini bir arada bulmak zor. Hem yanımda 55'inde bi kayınvalide var. Beğenme ihtimalim olan onun içine sinmiyor. Yorulmasını istemiyorum ayrıca, altı üstü pabuç, hem botlarımın nesi var, seviyorum onları, o kadar pabucun arasında vestiyerden onu seçiyorsam bi bildiğim var. Bakıyorum ortak nokta bulmak zor, ayağımda o botlarla eve geri dönsem çok da üzülecek, önemsiyor böyle şeyleri. Çekiyorum gözlerimi sporlardan, klasik modellerde geziniyorum. Hemen bi tane alıvermeliyim, yoksa imdaaaat diye bağıracağım. Sessiz imdadıma ayakkabıcı yetişiyor, bi tane uzatıyor, anladı derdimi bu adam. Hemen deniyorum, tamam diyorum, bunu alıyorum. Bu sırada içimden şunlar geçiyor, kendimi ikna etmeye çalışıyor olmalıyım ; geçen yıl aldığım çantamla rengi uyar. bi ilk olur hem, aynı renk pabuç-çanta kullanmış olurum, o kadar kadın bunu yapıyorsa bi bildikleri vardır herhalde, sporları da çıkıp kendi başıma alırım, daha kolay olur vs vs... Sonunda bitiyor, aslında bir buçuk iki saat sürüyor ama bana çoook uzun geliyor. Annemle de alış-veriş yapamam ben zaten, beğenmez aldıklarımı. Anneler niye hep şıkır şıkır kızlar ister ki, bak ben istiyor muyum?
  • Bi pabuç hakkında bundan daha uzun yazabilecek varsa çıksın karşıma, alırım paçasını aşşa, bu daha özet, istersem beşe katlarım bu konuda yazacaklarımı.
  • Yani nedir, benimle bana bir şey almak için alışverişe çıkılmaz, ben bile çıkmıyorum bak :)
  • Kendim dışında herkes için en güzelini seçebilir, şık şıkırdım yakıştırabilir, en uyumlu kombinasyonları oluşturabilirim. Bir tek kendimde işe yaramıyorum.
  • Olsun, ben böyle seviyorum kendimi ayrıca, sevmeyenler düşünsün :)
O kadar yazmış, ne menemmiş şu ayakkabı diyene, buyur bak;



sonnot: iyi ki istemeyerek yazdın ha, Allah'ın gevezesi...
7 yorum:

evet iyi ki istemeyerek yazmisin :pp sen hep boyle istemeyerek yaz :))

cicilerini gorunce tam benlik dedim :) bende 7 yildir topuklu giymiyorum . zaten onceden de spor ayakkabi filan . malum genclik :pp simdi yaslandim :)

ayrica ben yanimda biri olunca , hele bu biri de kayinvalide olunca :p genelde aldiklarima pisman oluyorum . o sebepten ben yalniz alis veris yapmayi severim :)


Bu alışveriş olayında,özellikle de ayakkabı,kendi anılarımı okur gibi oldum.Aldığım ayakkabıların bir kısmını kullanamam,ayakkabı seçme özürlüyüm...Bulamam,bulduklarım bana olmaz,ikisi de uyarsa numarası kalmamıştır..


çınladı kulaklarım;)

yazmalı mı yazmamalı mı, bülent ortaçgil geldi aklıma:)
dünyaya zor gelmiş, uzun ve sağlıklı bi ömrü olur inşallah bebeciğin.

güzelmiş pabuçların güle güle eskit:) yahu ben de kendime öğretmen ayakkabısı alamıyorum doğru dürüst, nerede spor varsa gözüm onlara takılıyor hep.. rahat değiller ya, topuklularla yarım saat yürüyünce akşam yerinden kalkamıyor insan.. üstelik de yürürken tak tuk ses çıkarıyorlar; kararsız bünye kendini duvar saati sanıyor:)


Yunus Efe anneli babalı, sağlıkla büyüsün inşAllah, Hayırlı evlat olsun...


Eşini bir daha hiç merak etmek zorunda kalmazsın, kolayca ulaşırsın hep inşAllah...


Ayakkabı alışverişin gerilimli olmuş ama sonunda gayet rahat görünen bir ayakkabı bulmuşsun, güle güle giy, daha sporları da senin olsun...:)


firdevs; ben kıyafet ve ayakkabı alışverişinde çok geriliyorum, istediğim gibi bir şey bulmam çok zor oluyor. sanırım çok şey istiyorum. Karar verdim bi keten pardesü alıp kökten çözüme gideceğim, çek kotu da altına mis.

***
kurşunkalem; aynen, hele o numarası kalmayanlar da ne güzeldirler aslında ama di mi?
***
solar;ortaçgil de severim hani, ne zamandır da dinlemedim. bi sonraki yazıya ekleyeceğim en sevdiklerimden birini.
*
bu pabuçları vereyim sana, öğretmen ayakkabısı olabilebülü bence.
*
ya bot gıcırtısını her türlü topuklu tıkırtısına tercih ederim bin kere.
*
amin bebkecik için ettiğin duaya.
***
Özlemcim
amin, amiin, amiiiiin.
ay ne çok dua etmişin sağol yaw :)


:) tanıdık bir yanımı buldum sende,
ama güzelmiş pabuçların,gıcırtısız tak tuksuz giyersin,
bende uzun değilim ama topuksuz giyerim helede son aldıklarım dümdüz,
rahat rahat giyip yürümek varken,boyum uzun görünsün diye topuklu giyip ayaklarıma eziyet edemem ben.
sevgilerimle


gül, hoşgeldin.
tanıdık bi şeyler bulanların sayısı artıyor gün geçtikçe, bi şey diyim mi, beni günlük hayatta da hep birileri bi tanıdıklarına benzetir :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate