ben sever, akiksever :)

Bi çift ucuz küpeyle bile eğlenebilirim istersem, bakınız diyecektim ama bu saatte fotoğraf çekmek istemedi canım, yarın eklerim fotoyu da.
tabi o zamana kadar küpeler bi şekilde kaybolmazsa :)

Yatamıyorum takıyla, ya çıkarıp el yordamıyla başucumdaki dolabın üzerine bırakıyorum veyahut yastığımın altına tıkıştırıyorum; küpe, yüzük, kolye, saat rahatsız eden ne varsa. (Yastığa başımı koyduktan sonra, Elif'in dışında hiç bir neden beni bi daha kaldıramaz kolayla.)

Sonra bazen sabah uyanınca orada olmuyorlar, nasıl uyuyorsam artık. Yastık altından kaybolanlarda ben ne kadar kabahatliysem, dolabın üzerindekilerin kaybolmasında da kikircik o kadar suçlu :)
meraklı ve kokoş tosbağğ ne olcak :)

Küpelerimin büyük bölümü tektir, çift kalabilenler şanslılar kendi adlarına. Kendi adlarına diyorum, zira ben iki kulağa iki farklı küpe takmayı daha çok severim. Birine şöyle küçük bi şeyler takıcam, upuzun gümüş bi zincirin ucunda akik taşı olan bi küpem var, diğerine de onu....
Tek kalmaları sorun değil, yeter ki uzun olan kaybolmasın :)

Başımı sağa sola sallayıp, akik topu yüzüme çarptırmayı da pek severim, şu anda
Jump in the Line - Harry Belafonte dinlerken yaptığım gibi :)

Yorumlar

e.t. dedi ki…
sevgili uragan küpelerinle sana nice mutlu günler dilerken bir şeyi de demeden geçemeyeceğim;
bloğun teması çok hoşuma gitti gitmesine ama siyah zemindeki yazıları okumak zaten bu aralar yorgunluğu tavan yapmış beni daha da yoruyor.
ama merak ediyorum seni okumadanda geçemiyorum :)
ne olacak bu durumun sonuuuu
uragan dedi ki…
kolayı var, şu dakka senin için hemen bi rss butonu ekledim blogun üst menüsüne, posts rss'yi tıklayacan, beyaz zeminde okuyacan.
böyle de seri hizmet başka da hiç bi blogda yok, bilecen.
hadi kal sağlıcakla :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy