uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

bu küpeler hep düşeş :)

9 yorum:

ne ilginç şeyler çıktı son zamanlarda di mi.. geçen ingiliz anahtarı, çivi şeklinde küpeler görmüştüm bi takıcıda:) bi de bebekler var, kumaştan, ipten yapmışlar..

güle güle kullan, bi de hep 6-6 gelsin zarların:)


Blogger 3 defa yorumumu sildi, ağlamak istiyorum....


Yine sildi, küstüm yazmayacağım...


AAAAA başım ağrıdı sinirden....


Yorum yapmak istiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


Üç gün geçse de vazgeçmedim...:)

Demiştim ki, dün küpe sevdiğini okuyunca, ne yalan söyleyeyim, biraz şaşırdım.. Hani pek süs sevmezsin yaa, artık nasıl hayal ettiysem...:) Ama bu küpeleri görünce, hah dedim tam Uro'luklarmış... Kısacası güle güle kullan, çok güzellermiş... Ohh be yazdım rahatladım, bu kez silemedi blogger...


özlem azimlisin vesselam:)
tam uro'luk haaa :)
nasıl hayal ettiğini ben de merak ettim doğrusu :)

ohh, şükür, ben de ne yazacağını merak etmiştim.


solar, ingiliz anahtarı iyiymiş yaaa :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate