çaktı sillesini felek misali, mevlam gör bizi

Bu hafta yazmak istediğim ne çok şey vardı aslında ama pazartesi akşamından beri psikopata bağladığım için fırsatım olmadı hiç. Neler birikmişti; eş dost muhabbetlerinden ilginç diyaloglar, eşyanın ruhuna sinen tozu almamak için direnişim, sevdalım hayat ve çöldeki penguenden alıntılamak istediklerim, üzerine kuralacak cümlelerim, kikirikle ilk ateş yakma operasyonumuz, yanan kuru çam kokusunu ve çiçek toplamayı nasıl da özlediğim, kitap ayracı konusunda yükselen kariyerim, cezmi ersöz'e başlayıp başlamama konusundaki kararsızlığım, verilecek cevaplarım, sorulacak sorularım.....

yaa birikmiş ama di mi?

Ama yok detaylandırma isteği yok içimde, en azından başlık olarak kalsın aklımda diye yazdım üstteki paragrafı.
Ve en çok da; uğruna yemekteyiz'in yeni versiyonunu bile izlediğim urfa türküleri ve bir de kazancı bedii'nin görmüş geçirmişlik akan gülümsemesi üzerine yazmak istiyordum bir şeyler ama olmadı işte. Ve olamayacak da yakın zamanda sanki. Bi daldım... uzatmayayım, o yüzdendir ki, gecenin bu saatinde lafı da uzatmadan bir kaç urfa türküsü bırakıp gidicem.
çok acil, bu saatte olmalı illaki
:)


Biri bilo'ya macaristan anılarını hatırlatma babından,



biri kendime en acılısından;



biri de ortaya karışık, dilimde ne zamandır, elif bile öğrendi;




herkes ruh haline göre seçsin dinlesin; ilki süper aralarda kalk iki dön, bi göbek at, üstüne bi de gerdan kır, mis; sonda ufaktan uzun havası bile var yani.

ikinciyi tavsiye etmiyorum pek, en ağırı o. zaten fuzuli'nin meşhuuur dizeleriyle başlıyor, bir de uzun hava üstüne, zor zamanlarına sakla.


üçüncüyse hem öyle hem öööyle, güzel beee...

tadım kaçmasın, efkara dalmayayım diyene, bir iyidir, iyidir bir, birdir bir.
sayın okur, söz dinle, ola ki türkü sevmiyorsan tıklamad
an direk uç, kaybol.

Yorumlar

SenaBera dedi ki…
Türküleri çok merak ettim ama açılmıyorlar nedense..
SenaBera dedi ki…
Bu arada en kısa zamanda her şey tam da gönlüne göre yoluna girer inşAllah..
uragan dedi ki…
Youtube'u görmek için arka kapılardan girmek gerkiyor ya da bir program yüklüyorsun sorunsuz açılıyor,
www.ktunnel.com üzerinden girebilirsin.
ilk türkü ninno yarim
ikincisi,öyle sermestem ki idrak etmezem dünya nedir
üçüncüsü, nemrudun kızı
*
amin.
hukukçu birader dedi ki…
Vayyyy...
sağolasın ablacım valla ilk türküyü evde bayağı dinliyorduk ev arkadasımız ŞANLIURFA'lı olduğu için bu sayede dinlemiştim;ama iyi oldu dinlettiğin oralara gittim dinleyince zaten sağlıklı olarak henüz Türkiye'ye gelmeyeyi başaramadım,ruhumun bir yarısı orada bana 'gel gel' diyor hayırlısı bakalım:)Var planlar artık
solar dedi ki…
bir ara detaylandır uraganım, biliyorsun detaylandırdıkça azalıyor biraz olsun dert tasa..
cezmi ersöz okumadım hiç, lisede hocalar yakalayınca alıyorlardı kitaplarını, okursan yorumlarını bekliyorum artık..
uragan dedi ki…
ben okumuştum aslında 99'da bi kaç tane ama hatırlamıyorum ki hiç. farklı gelmişti cümleleleri, aklımda o kalmış bi tek.
*
sen döndün ama benim dönesim yok, ne yapcas şindi ablasının?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy