120 /dünya bülteni/nutukçu,artiz ve dahi obur uragan

  • Gece 120'yi izledik biraderle beraber. Özhan Eren müzik konusunda ki başarısını, filmin müzikleriyle zirveye taşımış. Tarihi bi film olduğuna göre kayıtlara dayanıyordur senaryo, zaten Eren de öyle diyor, bu yüzden keşke sonu daha mutlu bitseydi deme şansı yok.
  • Görsel olarak beklediğimden iyiydi, çok çalışılmış ama kurguda devamlılık sıkıntısı var sanki birkaç sahnede. Bütüne bakıldığında, (fırtına sahneleri, efektler, kostümler, mekanlar...) hakikaten iyiydi, o zaman diliminde olduğunuz hissini veriyordu.
  • Babaların evlatlarını Van'dan Erzurum'a cephane taşımaya gönderdiği bi bölüm var filmde, vilayet binası önünde okul müdürü gençlerle konuşuyor, "yol çetin ama yine de gitmek isteyenler bir adım öne çıksın" mealinde bir şeyler söylüyor. Çocukların tümü öne çıkınca, oradaki babaların gözyaşına boğulduğu sahnede ben de tutamadım kendimi..
  • Bil0; "hayırdır abla, nooluyon" dedi. "Evladını göz göre göre ölüme göndermenin ne demek olduğunu, yapacağın herhangi bir seçimde kefenin bi tarafında evladının olmasının ne demek olduğunu ancak evlat sahibi olunca anlarsın" dedim. Sonra yatağa girince elif'e bakıp düşündüm de, ben yaşlanmışım yaa. Ağzımdan çıkan cümleler onu gösteriyor. Nutuk atma rütbesine erişmişim. :(
  • Gece filmden sonra nette haber sitelerinde gezinen kardeşime bi de hava attım, daha doğrusu atacaktım. Okuduğu siteye bakıp, "Bu ne kardeşim, bu sitenin künyesi bile yok, adam yaptığı haberin arkasında durmuyor. İyi haber istiyorsan ve çok çeşitli yorum, bak gel şuraya bak" dedim. Kaldırdım masanın başından artiz artiz, oturdum hemen tıkladım. Abboooow o da ne, sitenin her yerinde taze patates fotoları, hacklemişler sanırım. "Hep senin yüzünden" diye pislik yaptım bi de:) "Kaç yıldır takip ediyorum, bir günden bir güne karşıma patates baskısı çıkmamıştı" diye yüklendim:) Neyse ki bu sabah baktığımda patates neyim kalmamıştı, fakat abicim o patatesler de neydi ööle, sapsarı ve de tam kızartmalık...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
bakıyorum bensiz bensiz takılıyorsun... buralarda olabilirim ama bilki elim hep üzerinizde... en azından kalbimde... sizi seviyorum...
Ali Sağlam...
uragan dedi ki…
e mecburen :)
I know, nasıl okunacağını biliyorsun sen, yani benim nasıl okuduğumu, aynen ööle :)
bilmukabele efenim :)
*
askeeer!!!
yemin metnini unutma ha, geldiğimizde bi de bize tekrar edeceksin :), ondan soona toptan silebilirsin, yer işgal etmesin :)
Adsız dedi ki…
söylediklerini anlamadım
belki li... mi?
bilmem...
bizde emir net ve sadedir.
açıktır
kavrayamadım...
uragan dedi ki…
asker olmuşsun tam sen, mesajı okuyunca bi kurt düşmüştü içime ama görüntülü görüşme sonuçlarıyla bu konudaki fikrim netleşti :)
döndükten sonra algını değiştirmek, normal hayata dönmeni, detayları hatırlamanı sağlamak için uğraşıcaz anlaşılan :)
bizde net ve açık olan hiç bi şey yok ne yapcaz şindi :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy