uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

hamdolsun zıplıyorum

  • Nihayet biraz nefes almaya başladım, dün gece iyi bi ağlama-iç boşaltma faslından sonra bugün daha iyiyim, şükür. Son bir haftayı kendi kendime eziyet etme haftası olarak çeşitli etkinliklerle geçirmiştim, bu konuda kapasitemin ne kadar geniş olduğunu hatırlamış oldum bu sayede.
  • Bugün biraz sabah haberlerine takıldım, şu Suriye sınırındaki mayınlı bölgenin İsrailli bir şirkete temizletilmesi ve ardından da onlara kiraya verilmesi hususu ihtimal olarak bile son derece can sıkıcı geldi. Ne işi var İsrail'in türkiye-suriye sınırında Allahaşkına. "Başbakanımız sınırdaki mayınları temizleme konusunda "Suriye bunu yaptı, biz de yapalım istedik" deyince aklıma geldi: Madem Türkiye'nin yapamadığı bu işi Suriye yapabiliyor, öyleyse ihaleyi Suriye'ye verelim!" demiş Hakan Albayrak, benim için aslında kimin temizlediği değil ne kadar! ve ne kadara! temizlediği, ardından bölgenin ne olacağı önemli. "İsrail'e temizlettikten sonra yine onlara 49 yıllığına kiraya vermek" fikri akl-ı selim gelmiyor bana, ge-le-mi-yor!!!
  • Bugün eşyanın ruhuna sinmiş tozu, üzülerek de olsa temizlemeye and içtim. Varlığım, evimin varlığına armağan olsun.
  • "Hiç bir şey senden eski değil" 'i içindeki tüm tekrarlara, tüm üslup gıccıklığına rağmen bitirip kurtulacağım bu gece. Seveni vardır elbet ama Ben Cezmi Ersöz'ün yayınlanmış denemelerinden seçki niteliğinde olan bu kitabı sevemedim. Bi gram şeker için bi kilo keçiboynuzu çiğniyormuşum kanaati oluşmuştu, artık net. Elzem değil. 20'lerimdeyken adını hatırlamadığım bir-iki kitabını okumuştum, o zaman bu kadar sıkıcı gelmemişti. "30 yaş ve üstüne uygun değildir" ibaresi eklenebilir belki kitaba, ama 13 yaş altına da okutmak uygun görülmeyebilir, netameli mesele, boşgeç, boş geç!
  • Allah'ın ipine sarılmayı bırakmamam lazım, zira perişaaan oluyorum. İp sallanıyor boşlukta, ben sallanıyorum. Kendi içimde yarattığım yalnızlık kovuklarında kaybolmamak ve hayatımın yönünü kaybetmemek adına o ipe ihtiyacım var, zıplıyorum, yakalamak için.
  • Bir video izledim dün yatmadan hemen önce, çok iyi geldi. Videodaki amca askerdeyken, içkili bi ortamda komutanları kur'an okumasını istiyorlar. Ortamın uygun olmaması nedeniyle kendince bir çare bulan amca durumu bi güzel kurtarıyor. İlaç isimleri konusunda repertuarın genişse ve gülme ihtiyacı da duyuyorsan bu videoyu mutlaka izle, pişman olmazsın.

  • İmla hatası, düşük cümle varsa kusura bakma, dönüp düzeltemeyeceğim, çünkü kendime verdiğim sözü tutup eve girişmeliyim, hadi bana kolay gelsin
    .
6 yorum:

video müthiş :)


kendini iyi hissettiğine çok sevindim:) aslında bugünkü sınavlarım kötü geçtiği için kendimi kötü hissediyordum, düzeldim sayende, hayat işte napalım, her şey her zaman güllük gülistanlık olmuyor:)


ağlamak iyi gelir, iyi olmana sevindim, suriye sınırı ile ilgili "mehmet ali bulut" un bir yazısı vardı yine aynı yerde ben de oradan bilgilenmiştim," varlığım evimin varlığına armağan olsun" a bayıldım :) patenti sende mi, bizde kullanabilir miyiz, :) sarılmamız gereken bir ip ve boyanmamız gereken bir boya varken biz nelerle uğraşıyoruz.


solarım sistırım, nasıl sevindim bak sevinmene, dualarımdasın, hepsi geççek :)


petunya, patenti ben de, vermem :)

ip ve boya; senle anlaşıcaz bis, mailler de onu gösteriyo :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate