Türkan Saylan öldü

gecikmiş kahvaltıyı hazırlıyordum, "cenaze töreni" kelimeleriyle birlikte gördüm adını.
İÇim bi garip oldu. Bir şeyler gitmiş gibi, bir şeyler bitmiş gibi, bi ateş sönmüş gibi.

***Türkan Saylan öldü***

ne tuhaf şu cümleyi kurarken, içimin acıyor olması, tadımın kaçmış olması, tuhaf ne tuhaf,üzülüyorum sanırım.
yüzü gözümün önünde 98'de haliyle...
ama onun kendinden emin, kararlı ve kudretli ; benimse öfkeli bakışlarım yok artık.

İki insan bakıyor birbirine; hissiz ve pek de anlamı yok bakışların. Acıyorlar daha çok sanki ...

***Türkan Saylan öldü***

birilerinin kutsal eğitim neferi, birilerinin eğitiminin önündeki en ustalıklı set, teslim etti canını. "hayat nasıl biterse, öyle bitti bu hayatta" Ahmet Telli'nin "aşk bitti" si gibi.


***Türkan Saylan öldü***

Masa başında sandalyeye yığılmış izlerken ntv'de çdd'nin cenaze töreni ile ilgili basın toplantısını, dudaklarımdan nasıl dökülüyor; "rahmet, taksirat, hizmet, hürmet" nasıl, anlamıyorum.
Öfkem vardı bir zamanlar benim; iriydi, diriydi, neredeydi?

***Türkan Saylan öldü***

-tekrarlayınca inanmak daha mı kolay olur?
-olmadı bak işte.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
"Allah’ın Rasulü’nün ismini taşıyan bir gencin orkestra şefi olmasını ironik bulan biri için aynı Allah’tan rahmet dilemek de bir o kadar ironik...Bizimse bu yazıdan muradımız ölenin ardından konuşmak değil imamın sorduğu ‘Nasıl bilirdiniz?’ sorusuna cevap vermek…"

Gülcan Tezcan (gerçek hayat)
uragan dedi ki…
adsız'a cevap;

"nasıl bilirdiniz"
soru kolay, cevap zor.

kendime yöneltince; iyi bilmem, bana ve sevdiklerime faydası değil zararı dokunmuştur, hayatımın zembereğini boşaltmıştır. emeklerimin bir anda boşa çıkmasının görünen sebebi olmuştur.

ama bir tek kendi açımdan bakarsam bu böyle. Cüzzamdan onun VESİLESİYLE şifa bulmuş insanlar da "Allah ondan razı olsun" DİYOR.

çelişik...

tırnak işaretine bakarak gülcan tezcan'dan alıntı yaptığını sanıyorum. okuyup bakarız, haberdar ettin sağol.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*