uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Kayıt tamam / eşyaya puzzle muamelesi / düğün / altın hızma

  • Bugün elif hanımın kaydını yaptırdık babamla birlikte. Okula başlayacağına inanmak ne zor. Ev işi sevmeyen ve de zorda kalmadıkça yapmayan bi kadın olarak vaktimin büyük bi bölümünü elif'e ayırdığım düşünülürse, acayip bi boşluk hissedeceğim okullar açıldığında. Oh ne ala, sosyal kızım nihayet sosyal hayatını zirveye ulaştıracağı bir imkan buldu kendine. Sanırım Zeynep öğretmenin en büyük şikayeti gevezeliği ve aşırı hareketliliği olacak, Hayriceğimin benden şikayetleri gibi :)
  • Son bir aydır ev eşyalarına puzzle parçası muamelesi yapıyorum. Ordan oraya, olmadı şuraya derken denemediğim şekil kalmadı. Nıt olmuyor, ev küçük eşya büyük, istediğim huzur verecek atmosferi oluşturamıyorum bi türlü, bu benim huzursuz bi tip olmamdan kaynaklanıyorsa -ki kuvvetle muhtemel- yaşlandığımda ciddi bel ağrıları çekeceğim garanti.
  • Puzzle konusunda bugün kara kardeşimin de desteğiyle çığır açtım resmen. Antreye attığım gardrobumun ikinci parçasını yatak odasına taşıdık binbir zahmetle. Boyu kapılardan uzun olduğu için eğmek gerekti, alan da dar, ama pes etmedik. Değişik açı çalışmalarından sonra başardık. Bilo, geometrime sıfır verdi, ben de kötü olduğunnu biliyorum zaten hıh. Şimdi antreyi boyayıp, oraya kütüphaneyi taşımayı planlıyorum. Bir de mutfağı boyarsam, geniş çaplı bir temizliğe girişebilirim artık. Vay halime !!!
  • Tavla maceramız her akşam attığımız, beşi bulan kazanır, sistemiyle devam ediyor. Bi acemi için fena sayılmam, hatta 2 puanlık marslar bile yapıyorum, he he.
  • Ankara il halk kütüphanesine üye oldu kardeşcağızım, iki kitap getirmiş, İlber Hocadan. Gidecekler diye birine başladım ben de hemen. Hasan Cemal yarım yarım bekleyecek biraz daha, ne yapalım. İstediğim kitaplardan o kadar bahsetmiştim ama unutmuş kerata, yaz ver bana diyor, yaşı kaçsa daha. Okumadın di mi burayı oooolum:)


  • Elvankent'te açılan belediyeye bağlı merkeze gitmeyi planlıyorum önümüzdeki hafta, bağlama ve platese kaydolmak için. Küçük hanım için de etkinlik grubu varmış, takılırız beraber, tembelliğim tutmazsa. Benim sazım kısa sap(çöğür) gerçi ama, sorun olmaz inşaallah.
  • Bu hafta içi de kına - düğün filan geçecek, Ali'nin teyze kızı evleniyor. Ben hediyemi hazırladım ama Ali'nin siparişini yaptırmak Bilo'ya kaldı. Asker künyesine tebrik mesajı yazdıracak, ben de Ali'ye vekaleten onu takacağım M'ye :)
  • Sanki yazacak daha çok şey birikmiş gibi ama yeter be, uykum geldi aaaaa. İki yıl ismini bilmeden, son bir yıldır da adıyla sanıyla favori türkücüm olan Aysun Gültekin 'den güzel bir türkü ekleyeyim de, kulaklarımın pası silinsin. Ne kadar kendine has ve güçlü bi sesi var ya helal olsun. Süper uzun hava okuyor ama, ben bu sefer başka bir türküsünü ekleyeceğim, altın hızma. Sesine sağlık Aysun abla :)



videoyu göremeyenler için;

0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate