"Keskin sirkeysem küpün sahibi benim. " diyor feride

İçimden "yürü kim tutar seni demek geliyor" ayıp olur diye çekiniyorum. Söylemiş kadar oldum ama di mi şimdi, hatta söylemiş oldum. O zaman çekinilesi bi durum kalmadı, tam söyleyeyim de içimde kalmasın;

yürü feride kim tutar seni.

***

Esra Elönü/04.06.09/haber7.com/


"Türküm, Müslüman’ım, ferideyim…
Kılıç mı kuşanayım, dantel mi öreyim? Börek mi açayım bayrak mı? Egosu şişmeye müsaitlerin hava yastığı mı olayım yoksa çuvaldızı mı? Darağacına salıncak kurup KAFA sallayanlara overlok mu geçeyim yoksa birilerinin sıkılaştırdığı adaletsizlik düğmelerini söküp yerine hakkım olanı mı dikeyim. Ben dünyaya UĞRAMAK için değil, yasalarını kasa kasa eteklerimize dökenleri bozguna UĞRATMAK için geldim diyordu feride.
Kadınsam Dünyaya bol paça yalanlar dikmeye değil, o yalanları gözümüze sokanları yaratıcıya havale etmeye geldim. Aklım kısaysa, elim yağlı bir boyuna yapışacak kadar UZUN. Dilim sertse biri çıkıp şu yaşadıklarımızın YALAN olduğunu söylesin ben de kalemimi hurma krom reçeteleri yazacak kadar yumuşatayım diyordu feride. Bir elime Güneşi, bir elime Ayı verseler diyen peygamberin SEVR’ini camiadan rant dilenmek için yazdıysam(!) o mağarada inen ayetlerin ASLI’nı bugün dosyalayıp fişleyenleri Allah için yazdım diyordu feride. Bugün yasaklarını satılığa çıkarıp bal koleksiyoncusu gibi anlatan kovan paspalı rektörün kiralık öğrencilere pankart açtırdığını dinlediğimde içimin duvarlarından sökülen mağduriyetin üzerine, kalemimi sağmayacaktım da bize dayatılan şerbetin tadına mı kanacaktım. Keskin sirkeysem küpün sahibi benim. Yasayı görmeden cüppesini sıvayan AVUKATLARIN Hz. Ömerin kılıcından lisans almadıklarını yazmayayım da ALO ADALET HATTINInın ucundaki cüppeli sarışınların akrostiş şiirlerinden pasajlar mı okuyayım? Allah not düşmez çünkü hiç unutmaz.
Ferideysem Damat Feridi aramak için yazmıyorum. Haksızlık inşasını tamamlamış köse mimarların gökdelenleri için yapıcı değilim YIKICIYIM. Solundan soluyanları ferahlatan naneli yazılar yazacak olsaydım, sağından soluduklarını zanneden boğmaca kafalardan NEM kapmazdım diyordu feride. Hiçbir tarafım yok. Allah'ın taraftarıyım. Bugün bir ağaç dile gelse “meyvem adaletli” dese tatmadan inanmam. Bugün bir yağmur düşse elime GÖKTEN indim dese daha önce kimi ıslattığına bakarım. Sorgulamadan kabul edenlerin tezgahında DİNDAŞLIK naraları atmam çünkü çığlığıma aynada bakarım. Ayetlerin bitişi finish değil Sadakallahülaziymdir. Diğer taraftaki hukuk fakültesi dekanı Hz. Ömer'in adaleti eşiğinize kadar gelsin ben bunu dilerim diyordu feride…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*