uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

bu notlara uygun başlık bulamadım.

etiketler: ,
Obama Kahire'de konuştu dün (04.06.09), hem de günlerden perşembe.
İzledim canlı canlı, tuhaf ve karışık hislerle.
Hani gri gri diyorum ya durup durup, gri olmak çok kafa karıştırıcı olmaya başladı. Düşünmem lazım yeniden.

  • İslam dünyasına jest üstüne jest yaptı.
  • Konuşmasında ayetler havada uçuştu.
  • Benim gibi temkinli bi tipin bile tüylerini tiken tiken etmeyi başardı bazı bölümlerde.
  • Filistin'e devlet, dedi.
  • Kudüs de barış, dedi.
  • Barışçıl nükleer enerji, dedi. İran, dedi.
  • ABD İslamla savaşmayacaktır, dedi.
  • Guantanamo, dedi.
  • Irak'tan çıkıyoruz, dedi
  • Diplomasiyi kullanacağız, dedi.
  • "Hiçbir ülke bir başkasına zorla bir yönetim şeklini kabul ettiremez" dedi.
  • İslam'ın hoşgörüsünden ve medeniyete kazandırdıklarından bahsetti.
  • Yani dedi oğlu dedi.

Daha neleeer neleeer dedi dedi de, ben Elif'i öğle uykusuna yatırıyordum, çocukcağızım çevirmenin sesinden uyuyamayınca, gerisini dinleyemedim, okuyacağım bi zahmet.
0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate