uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

"sıktım ama polat yüzünden be abi"

Dün yine Ali Kırca arası Vadi günüydü.
Ali Kırca show tv'ye geçtiğinden beri pek gülüyorum kendisine. Atv haberi sunduğu zamanlarda, epey bi süre, aralıklarla kutlar vadisi aleyhine haber yaptırıp duruyordu. Dizinin müzikleri ve görüntüleriyle. O zamanlar diyordum ki, ya bu adam vadi'nin reytinglerinden faydalanmak istiyor, ya da çok duyarlı !!!
(o görüntüleri prime time'da yayınlamak da ne duyarlılık ama)



Merak ediyorum şimdi, boşa-beşe silah çekip "polat'a özendim" diyen tiplere ne oldu acaba? Birden yeraltına mı indiler?
Ya Ali Kırca; Haber bülteninden "Siyaset Meydanı"na pas atarken "Kurtlar Vadisinden hemen sonra" demeyi neden ihmal etmiyor?

Demek ki diyorum duyarlılık bahane, reyting şahane...
4 yorum:

valla televizyon izlemedigimden bilemiyciim :) ama olay cok komik :p


en güzelini yapıyosun firdevs, son günlerin moda cümlesiyle "benimki mesleki deformasyon" deyip yırtabilir miyim acaba? :)


kimin kayığına binersen hadisesi desene...


aynen öyle, komik :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate