solar bu sana cevaptı, bir gün belki bana bi faydası olur diye kayda geçtim.

Hep özenirim, sonradan islamla tanışmış olanlara.
Biz, ya da ben demeliyim aslında.
Gümüş tepside sunulan bir dini hayatın içinde buldum kendimi.
Bu yüzden bir-iki ciddi sorgulama dışında ne tümden bir inkar durumum oldu ne de araya araya bulup sımsıkı sarıldığım bir dinim.


Orta kıvamda, geleneklerle ve ailemin yaşama biçimiyle şekillenmiş ve onlarınkinden biraz daha esnetilmiş bir din anlayışı hakim oldu hayatıma.
Sonraları ufak ufak adımlar attım ama, hiç bir zaman bu videodaki samimi adamcağız gibi, "geçmişe dönüp bakmadım" diyemedim.


Öğrenilmişlerim vardı ve her yeni arayışta, onlar boyunlarını büküp melül melül bir köşeden bana bakıyorlar ve yanlarına çağırıyorlardı beni, ben de sonunda tıpış tıpış onlara dönüyordum.

Demiştim ya bi kere beyne müsil lazım diye, kalbe de lazım. Kalıntıları temizlemek, yeniden başlamak lazım.

Yorumlar

solar dedi ki…
çok teşekkür ederim uraganım, böylece uzun bi cevap yazdığın için:)

umarım yanlış anlamamışsındır beni, samimi derken, hani "come on god" falan diyor ya, komik bir anlatımı var, onları kastettim:)
uragan dedi ki…
"dünyayı yarattın, hadi".
"bi şans daha veriyorum, belki meşguldün" leri di mi?
çok güzel ya gerçekten.
*
yanlış anlamadım, bu video bana çok şey sorgulattı 3 gece önce, bu yazdıklarım da onların ana temasıydı, içimi sana döktüm yani my sistırım :)
SenaBera dedi ki…
Ahh çok haklısın, Allah hakkıyla yaşayanlardan eylesin inşAllah...
Ben videoyu yine izleyemedim ama sanırım Avustralyalı gençten bahsediyorsun dimi??
uragan dedi ki…
özlemcim evet, ta kendisi :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy