Elimde kütüphaneden aldığım iki Cemil Meriç kitabıyla vatan bilgisayara gittim geçtiğimiz hafta, pc'de herhangi bir arıza tespit edilemeyince hd'leri götürdüm. Dördü çekmeceleriyle birlikte çantamın tümünü işgal ettiğinden, kitaplar elimde kaldı. Derdimi anlattım, görevli de olabilecekleri anlattı, neticede hd'leri vermekten vazgeçtim, bilgiyi kurtarma garantisi veremediklerinden. Tam çıkıcam, görevli -sosyoloji'de mi okuyorsunuz, dedi? içimden -nerdeee, diye geçirip -hayır okumuyorum, dedim. -Cemil Meriç'i ders kitabı olarak okuyorduk biz, görünce sosyoloji öğrencisi sandım sizi, dedi. Gülümseyip iyi günler diledim, vay benim garip ülkem. O kadar eğitim al ve sonunda bilgisayar arızalarını sisteme girmek düşsün payına.
ve
vay garip uragan
niye hala tuhaf buluyorsan böyle olayları, niye şaşırıyorsan...

Yorumlar

SenaBera dedi ki…
Doğru hiçbir şeye şaşmamak lazım bizim ülkemizde, bir de evimizin dibine kadar gelmişsin...:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*