uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Namaz mü'minin miracıdır ya, ...

etiketler:
Cümle alemin miraç kandilini kutluyorum efenim, duada hatırlanmak umuduyla tabi.
Ben üstüme düşeni yaptım, duada unutmadım unutulmaması gerekenleri.
Bir yanda Mescid-i Aksa, bir yanda Eyüp Sultan ve sonrasında Sultanahmet, oradan edilen dulara da amin dedim, gönülden.

Mevla kalplerimizde olanı bilir, kalbinde duasıyla kendine yönelen tüm cemaat-i müslimin'in dualarına icabet edecektir elbet, en hayırlısıyla. Çıkılan yollardan boş dönülmesin, atılan adımları boş çevirmesin, tamamına erdirsin bizler için hayırlı olan işlerimizi.

Bu gece ve sonrasında adım adım miraca ulaştıran secdelerde bulunmayı nasip etsin Allah, dileyen herkese, adım atan herkese; şu kudsi hadisteki vaadi gibi

“Ben kulumun bana olan zannı üzereyim. O beni zikrettiği zaman onunla beraberim. O beni kendi nefsinde zikrederse, ben onu kendi nefsimde zikrederim. O beni bir toplulukta zikrederse, ben onu ondan daha hayırlı bir toplulukta zikrederim. O bana bir karış yaklaşırsa ben ona bir kulaç yaklaşırım. O bana bir kulaç yaklaşırsa ben ona bir arşın yaklaşırım. O bana yürüyerek gelirse ben ona koşarak gelirim.”



7 yorum:

amin

dediğiniz hadise google'den baktım. 2. sonuç bu site çıktı. demek ki sahih :)


kardeşim solarım; özlemcim; n.hocam amin de, hep amin olmaz, biraz dua da bana ama aaaa :)
*
n.hocam, demek ki eyvah!


uraganım, rabbim yolunu gözlediğin asker de dahil tüm askerleri korusun, etraflarında melekler nöbet tutsun, Allah hepsini sevdiklerine kavuştursun inşallah.. bu aralar içimden en sık geçen dua bu..


amin, ean gitti mi?


sınava girip 1 ağustosta birliğine katılacak uraganım..


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate