Kayıtlar

Ağustos, 2009 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

şimdi özetler

Resim
31 Ağustos; geri sayımda son 17 gün.
Uragan'ın sır gibi sakladığı kocası 17 Eylül'de evine ve ailesine geri dönüyor. Heyecan dorukta.


30 ağustos; kikirik annesi ve annenannesiyle birlikte fuarın altını üstüne getirdi.
Aldığımız bilgilere göre geçen yıl olduğu gibi bu yılda semerkant yayınlarından çıkamayan kikirik, en son semerkant standında tabureye oturmuş, anneliğe ilk adım kitabına bakarken objektiflere yakalandı.


29 ağustos; flaş flaş flaş!!! Uragan ve Solar buluşması Ankara'nın gözlerden uzak bir köşesinde, tam de iki tarafın beklediği şekilde gerçekleşti.
Birbirini zaten seven iki blogger, görüşmeden sonra "en büyük ittifak gönüllerin ittifakıdır" bakışıyla görüşmeyi değerlendirdi. Uragan daha sonra yaptığı bir açıklamada "güzel kardeşimi fuara götürüp, ona uragan kitabı almayı planlıyordum ama fuarı kapalı sandığım için maalesef bu isteğimi gerçekleştiremedim" dedi. Fuarın cumartesi de açık olduğunu eve geldiğinde öğrenen uragan'ın karalar ba…

kikiriğin ilk orucu

23 ağustos ; elif ilk orucunu tuttu.
Onun ağzından söyleyeyim; "tekne değil bütün oruç"

Epey iyi bi başlangıç yaptığını düşünüyorum doğrusu. Saat altıya kadar nerdeyse hiç şikayet etmedi desem yeridir. Bir kaç defa susadığından bahsetti ama ağzını çalkalayarak o sorunu çözdük. Ama altıdan sonra oyalamak için epey gayret ettim. Sonunda orucu tamamladı.
Afferin kızım 15 saat dayandın, ben beklemiyordum bu kadarını, dedim.
15 saat mi bana 2 saat gibi geldi; dedi :)

Ramazan geldi hoş geldi.

Resim
Bu yılda eriştik hamdolsun.

Cümleten Hayırlı Ramazanlar ihvanlar*




*: "H", hırıltılı okunuyor burada, aman tikkat :)

Herşey iyi hoş, ama yazacak zaman yok, ne eğitimmiş, anam ağladı. Kafayı uzun zamandır bu kadar zorlamadığımdan olsa gerek sık sık başağrısı çekiyorum. İlk sınavı atlatayım da hayırlısıyla, geniş geniş yazarım o vakit, inşaallah.

hepinize hörmetleeeeer,
vesselam

a be tek-nik des-tekçi geldii be. uuuu, anıııııııııııııım :)/kadın cinsi olarak çok mu konuşuyoruz ne?

Dersler dün başladı. Şimdilik "ileri düzey bilgisayar ve network eğitimi" fotokopileriyle girişi yaptık bakalım.Son mülakkattaki eğitmenler, 2 takıma ayıracaktı önceki testi geçenleri; adsl1 yardım, adsl2 teknik destek. Doğrusu ikinci takıma girmeyi istemiştim. Hem mesai sırasındaki işleri daha hafifmiş, her telefonun direk muhatabı değillermiş, hem de ücretleri ilk gruba göre daha iyiymiş. Artı detaylı bilgayar teknik eğitimi verip üstüne de maaş ödüyorlar, daha ne olsun :)
2 yıllık bilg. teknik eğitim mezunları vardı grupta, doğrusu ya ben de onların arasından teknik desteğe seçilmeyi ummuyordum ama seçmişler, eksik olmasınlar. Bu ara gönlümden geçen oluveriyor, hamdolsun.
Özlemcim; ilgine teşekkür ederim. üç nokta hayır-şer'lik bi şey değil, durağan bi durumdu çünkü. Dün bir şey oldu, burnumun direği sızladı; yazmak istedim bi sürü şey, olmadı yazamadım, içime aktı, geriye üç nokta kaldı.vesselam."hatırladım" notu: Bugün ders hocanın rahatsızlığı nedeniyle b…
...

İş-güç/tüp kaydırak/bisiklet/Sagopa /bil ateştir biraz suyla söndürülmesi mümkündür, tırnaklarını aşındıran çözemediğin bu kördüğümdür / vesselam*

Resim
Zaman geçti gitti yine, haftada bir gün yazabilirsem ne ala. Yoktum yine tahmin edeceğiniz gibi. Olan biteni kabataslak maddelemeden önce blogumun takipçilerine edecek bi çift lafım var, önce onu diyeyim. Fırça atacakmışım gibi oldu ama, fırçayı hakeden benim herhalde.
Neyse efenim;
Doğru dürüst kimsecikleri okuyamıyorum, siz gelip okuyorsunuz üstüne yorum yazıyorsunuz, ben bir paragrafcık bakıp kaçıyorum, şimdilik fazlası mümkün olmuyor kusura bakmayınız.Eski dostlar sağolun, dualarıma amin'leriniz ve içinizden geçirerek ettiğiniz her dua için.Yeni tanışlar sizler de varolun, eksik olmayın, okunmak hangi blogger'ın hoşuna gitmez ki di mi ama :)
Ve eski yeni tüm okuyucu arkadaşlar; yorumları cevaplayamıyorum epeydir, nadiren imkan oluyor, onda da ancak bloga bir iki satır yazıp, sizlere toplu bi teşekkür etmekle yetinmek zorunda kalıyorum, af buyrun :)Bu satırları yazmak istedim çünkü, suçlu hissediyorum yorumlara karşılık veremediğim için. Pabuç kadar dil var da klavyeyle karşıl…

yorgunum;

niye?

Son yıllarımı eve kök salmış olarak geçirip, sonrasında da şu son üç buçuk aylık dönemde bir oraya bir buraya koşturmaktanEve geldiğimde yıkanacak tonla çamaşır ve yapılacak yığınla ütüyle boğuşmaktanEvimin hemen karşısında yapımı gece gündüz süren köprü ve yeni site inşaatları nedeniyle almaya yetişemediğim tozlardanBiladerin akşamüstü başlayıp gece olmadan bitirdiği tuvalet ve banyo boyama işleminin ardından, benim iki gündür bitiremediğim karo temizliğinden (ben bu yazıyı yazarken onlar parıldamakla meşguller)Dolap fakiri evimde özellikle mutfağımda bitmeyen -neyi nereye yerleştireceğim- telaşındanVe tabi ki her şeyin üstüste olduğu mutfak dolaplarını indir-bindirlerle saatlerce temizlemekten (onlar da parlamakla meşguller)Seven ya da reklamlardaki şıkır şıkır kadınlar gibi bir o yana bir bu yana salınarak yapan var mı bilmiyorum ama ben temizlik yapmayı sevmiyorum yaaa, hele ki en ufak zorlamada arıza veren sağ kol ve boyun ikileminden sonra hiiiiç.

toplu ödeme

31 temmuz'da sözlü mülakat'a girdim, olumlu olursa iki hafta içinde döneriz demişlerdi, iki saat dolmadan döndüler.* Ben bununla bitiyor sanmıştım ama ertesi gün için tekrar çağırdılar.

1 Ağustos'ta iki aşamalı bir testten geçtik, 20 kişiyle birlikte. On dakika geç başlamamı saymazsam iyiydi. İlki karakter analizi gibi bir şeydi. İkincisi; algı, zeka, pratik düşünme'yi ölçüyordu kanaatimce.
Şu ana kadar ki iş deneyimim kanal ... ve öğrencilik zamanlarımda ihtiyaçtan yaptığım part-time kasiyerlikle sınırlı. Büyük bir kurumda işler nasıl yürür, hiç bir fikrim yok.

Hayırlısı olsun bakalım, beklemedeyim şimdi. Olumlu olursa önümüzdeki hafta döneceklerini sanıyorum, olursa da olmazsa da elhamdülillah.
Neticede"Şüphesiz ki rızkı veren, mutlak kudret sahibi olan ancak Allah'tır."**' a iman ettim ve üstüme düşen çabayı da gösteriyorum.

*:Bu arada mülakata girenlerin en yaşlısı bendim, benden sonraki kişiyle aramda 5 yaş vardı, geçmiş mi bu işler bizden ne? :)

**:Za…