uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

a be tek-nik des-tekçi geldii be. uuuu, anıııııııııııııım :)/kadın cinsi olarak çok mu konuşuyoruz ne?

  • Dersler dün başladı. Şimdilik "ileri düzey bilgisayar ve network eğitimi" fotokopileriyle girişi yaptık bakalım.
  • Son mülakkattaki eğitmenler, 2 takıma ayıracaktı önceki testi geçenleri; adsl1 yardım, adsl2 teknik destek. Doğrusu ikinci takıma girmeyi istemiştim. Hem mesai sırasındaki işleri daha hafifmiş, her telefonun direk muhatabı değillermiş, hem de ücretleri ilk gruba göre daha iyiymiş. Artı detaylı bilgayar teknik eğitimi verip üstüne de maaş ödüyorlar, daha ne olsun :)
  • 2 yıllık bilg. teknik eğitim mezunları vardı grupta, doğrusu ya ben de onların arasından teknik desteğe seçilmeyi ummuyordum ama seçmişler, eksik olmasınlar. Bu ara gönlümden geçen oluveriyor, hamdolsun.
  • Özlemcim; ilgine teşekkür ederim. üç nokta hayır-şer'lik bi şey değil, durağan bi durumdu çünkü. Dün bir şey oldu, burnumun direği sızladı; yazmak istedim bi sürü şey, olmadı yazamadım, içime aktı, geriye üç nokta kaldı.
  • vesselam.
"hatırladım" notu: Bugün ders hocanın rahatsızlığı nedeniyle biraz erken bitince, hacı bayram'a gideyim öğle namazına dedim, gittim de. Müzik ve ritmi hayatı tanımlarken pek çok yerde kullandığımdan olsa gerek; zihnimde şu fikir oluştu. Kocatepe ve civarında tsm dinler gibi, hacı bayram civarında arabesk dinler gibi hissettim.
Camiinin içi çok sesli ve namazı kılmak için odaklanmak çok zor, zihin sürekli başka yere kayıyor. Kadınlar alışveriş torbalarını döküp birbirlerine gösteriyorlar, cuma nedeniyle olabilir bir bayan vaiz anlatıyor, konu kadınların çok sesliliği :) Camiin içinde tam sessizlik sağlanıyor, yaşlı bi teyze çıkıyor, ayakkabılarım gitmiş, diye. Velhasıl zar-zor sağlanabilen sükunet, yine kadın uğultularında yitip gidiyor. Erkek tarafına girip, arkada bir yerde mi kılsaydım ki acaba; orada kadınlar uğuldamıyor ve erkekler camide genelde konuşmuyorlar nedense:))
6 yorum:

demek işiniz oldu. hayırlı olsun :)


Hayırlı olsun teknik destekcim.. Bana da ara sıra destek olursun artık :))

Bu aralar gönlünden geçenlerin olması ne güzel.. Bana da olsa keşke..


Hayırlı olsun, çok sevindim senin adına ve gönlünden geçenlerin olmasına, herşey hep gönlünden geçtiği gibi olsun inşAllah...

Adsl hattını sık ararım ben, bana da yardım etme ihtimalin yüksek yani..:)


:)
:))
:)))))
inşallah böyle devam eder uraganım, sen her şeyin en güzelini hak ediyorsun:)


özledim seni, iş bulmana da sevindim. ev telefonunu aradım cevap yok. cep de bende yok. buradan ulaştım sana.


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate