uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

kikiriğin ilk orucu

etiketler:
23 ağustos ; elif ilk orucunu tuttu.
Onun ağzından söyleyeyim; "tekne değil bütün oruç"

Epey iyi bi başlangıç yaptığını düşünüyorum doğrusu. Saat altıya kadar nerdeyse hiç şikayet etmedi desem yeridir. Bir kaç defa susadığından bahsetti ama ağzını çalkalayarak o sorunu çözdük. Ama altıdan sonra oyalamak için epey gayret ettim. Sonunda orucu tamamladı.
Afferin kızım 15 saat dayandın, ben beklemiyordum bu kadarını, dedim.
15 saat mi bana 2 saat gibi geldi; dedi :)
4 yorum:

Allah kabul etsin... Maşaallah kikiriğe... devamı gelir inşaallah...


Oooo, maşaallah.. Allah daim etsin..

Yusufcuk da sahur yiyor bizimle ama oruç sabah kahvaltısına kadar :P


Allah kabul ve daim etsin. gerçekten de haklı, açlıktan çok susuzluk zorluyor, kısmet olur da yaşayarsak o günleri önümüzdeki senelerde daha da zorlayacak sanırım:)


MaşAllah Kikirikciğime, Allah daim etsin... Yorum yazdığımı sanıyordum yazmamışım, içimde kalmasın!!


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate