uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

şimdi özetler



31 Ağustos; geri sayımda son 17 gün.

Uragan'ın sır gibi sakladığı kocası 17 Eylül'de evine ve ailesine geri dönüyor. Heyecan dorukta.



30 ağustos; kikirik annesi ve annenannesiyle birlikte fuarın altını üstüne getirdi.
Aldığımız bilgilere göre geçen yıl olduğu gibi bu yılda semerkant yayınlarından çıkamayan kikirik, en son semerkant standında tabureye oturmuş, anneliğe ilk adım kitabına bakarken objektiflere yakalandı.



29 ağustos; flaş flaş flaş!!! Uragan ve Solar buluşması Ankara'nın gözlerden uzak bir köşesinde, tam de iki tarafın beklediği şekilde gerçekleşti.
Birbirini zaten seven iki blogger, görüşmeden sonra "en büyük ittifak gönüllerin ittifakıdır" bakışıyla görüşmeyi değerlendirdi. Uragan daha sonra yaptığı bir açıklamada "güzel kardeşimi fuara götürüp, ona uragan kitabı almayı planlıyordum ama fuarı kapalı sandığım için maalesef bu isteğimi gerçekleştiremedim" dedi. Fuarın cumartesi de açık olduğunu eve geldiğinde öğrenen uragan'ın karalar bağladığı fakat çok geçmeden Solar'ın ince ruhlu annesinin hediye pişmaniyelerinden yiyerek kendine geldiği öğrenildi.



28 ağustos; Uragan'ın anasını ağlatan ileri bilgisayar ve network sınav sonuçları açıklandı.
Alnının akıyla ve dahi başındaki kazanla sınavı atlatan Uragan, 78 aldığını öğrenince havalara zıpladı, ama içinden.




Özetlerin detayları ve diğer haberler, Uragan'ın insiyatifinde bir gün; BURADA!!!

***

Haber öncesi müzik de bu bloga mahsustur!!!




İstisnalar Kaideyi Bozmaz.mp3 -
4 yorum:

oley be, "canı uraganın sınavları başarıyla atlattığını öğrenince dünyalar soların oldu":)

sana bahsettiğim sago şarkısını birazdan yolluyorum ablacım. bakalım sen de beğenecek misin...

kitap olayına da lütfen takılma, ben en kısa zamanda okuyarak yorumlarımı ileteceğim sana:) düşünmen yeterli derler ya, laf olsun diye değil ama. cidden düşünmen yetti, almış kadar oldun:)

ve, aaaafiyet olsuuunnnn:)


Allah kavuştursun, gözün aydın uraganım, başarıların için de teprikler, darısı başımıza.


amin petuş hanım :)
seninde sınavların bu hafta sonu herhalde, başarılar dilerim.


solarım canım; annem telefon edip fuarın açık olduğunu söylemeye niyetlenmiş bi ara, rahatsız etmeyeyim diye vazgeçmiş. Ama ben fuardan iki tane bülent akyürek (uragan'ın yazarı) kitabı aldım, "içinizdeki öküze oha deyin" ve "yılgın türkler"; beğenirsem ki çok ekstrem bir şey olmadığı sürece beğeneceğimden eminim. Listene iki kitap daha ekleyeceksin gibi görünüyor :) Ya da ersin'i görmeye geldiğinde ben sana ödünç veririm.
*
şarkıda çok güzelmiş, orjinalini de dinledim, çok güzel.Necat
El Sagirah'nın sesi çok güzel bi de Muhammed Münir söylemiş, onun söylediği versiyonun aranjmanı da pek arabik. Dur ekleyeyim linkini sayfaya.
*
afiyet oldu valla, ailecek müteşekkiriz :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate