toplu ödeme

31 temmuz'da sözlü mülakat'a girdim, olumlu olursa iki hafta içinde döneriz demişlerdi, iki saat dolmadan döndüler.* Ben bununla bitiyor sanmıştım ama ertesi gün için tekrar çağırdılar.

1 Ağustos'ta iki aşamalı bir testten geçtik, 20 kişiyle birlikte. On dakika geç başlamamı saymazsam iyiydi. İlki karakter analizi gibi bir şeydi. İkincisi; algı, zeka, pratik düşünme'yi ölçüyordu kanaatimce.
Şu ana kadar ki iş deneyimim kanal ... ve öğrencilik zamanlarımda ihtiyaçtan yaptığım part-time kasiyerlikle sınırlı. Büyük bir kurumda işler nasıl yürür, hiç bir fikrim yok.

Hayırlısı olsun bakalım, beklemedeyim şimdi. Olumlu olursa önümüzdeki hafta döneceklerini sanıyorum, olursa da olmazsa da elhamdülillah.
Neticede "Şüphesiz ki rızkı veren, mutlak kudret sahibi olan ancak Allah'tır." **' a iman ettim ve üstüme düşen çabayı da gösteriyorum.

*:Bu arada mülakata girenlerin en yaşlısı bendim, benden sonraki kişiyle aramda 5 yaş vardı, geçmiş mi bu işler bizden ne? :)

**:Zariyat 58

dipçik not: duama amin diyen herkese teşekkürü bi borç bilirim, ödemeler cuma günü yapılacaktır :))

Yorumlar

SenaBera dedi ki…
Hadi hakkında hayırlısı inşAllah...

Amin için de teşekküre değmez..:)
Kuaybe dedi ki…
Cuma günü bekliyorum payımı :P

Hayırlısı, hayırlısıyla olsun..
Petunya dedi ki…
Hakkında hayırlısı olsun inşallah.

Ne demek efenim, vazifemiz :)
rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin...
iyilerle iyiliklerle karşılaştırsın...
solar dedi ki…
ben de beklerim:)

hakkında hayırlısı olsun inşallah.
uragan dedi ki…
ya ben bi teşekkür yorumu yazmıştım, yeni yazıdan önce yayınla dememişim demek ki.
özlemim, kuaybecim, petuşum, eminecim, kardeşim; teşekkür de ödemeler gibi toplu oldu ama hepinize teşekkür ederim.
amin, tüm içten edilmiş dualara ve amin diyenleri de gönüllerindekine kavuştursun mevla.
muhaber dedi ki…
hayırlısıyla olur inşallah

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy