uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

yorgunum;

etiketler:
niye?

  • Son yıllarımı eve kök salmış olarak geçirip, sonrasında da şu son üç buçuk aylık dönemde bir oraya bir buraya koşturmaktan
  • Eve geldiğimde yıkanacak tonla çamaşır ve yapılacak yığınla ütüyle boğuşmaktan
  • Evimin hemen karşısında yapımı gece gündüz süren köprü ve yeni site inşaatları nedeniyle almaya yetişemediğim tozlardan
  • Biladerin akşamüstü başlayıp gece olmadan bitirdiği tuvalet ve banyo boyama işleminin ardından, benim iki gündür bitiremediğim karo temizliğinden (ben bu yazıyı yazarken onlar parıldamakla meşguller)
  • Dolap fakiri evimde özellikle mutfağımda bitmeyen -neyi nereye yerleştireceğim- telaşından
  • Ve tabi ki her şeyin üstüste olduğu mutfak dolaplarını indir-bindirlerle saatlerce temizlemekten (onlar da parlamakla meşguller)
Seven ya da reklamlardaki şıkır şıkır kadınlar gibi bir o yana bir bu yana salınarak yapan var mı bilmiyorum ama ben temizlik yapmayı sevmiyorum yaaa, hele ki en ufak zorlamada arıza veren sağ kol ve boyun ikileminden sonra hiiiiç.
7 yorum:

ben de sevmiyorum, canım isterse yapıyorum. Aniden bir misafir gelince de rezil oluyorum.


en çok da ütüyü sevmiyorum ya, hele yaz sıcağında, biriktikçe birikiyorlar üfff...


temizlikten nefret ediyorum... ütüden de nefret ediyorum. ama evin dağınık olmasından ve tozlu olmasından da nefret ediyorum :(
bir ara bir süpürge vardı. rom.b.o mu neydi. ayarlıyorsun odayı kendi kendine süpürüyordu. ciddi ciddi almayı düşündüydüm :)
bu arada keşke kendiliğinden ütü yapan bi ütü de çıksa da rahatlasam :D


ben sinirliyken temizlik falan hak getire... wolkmana en metalik müzikleri atıp elimdeki bezin hışı çıkana kadar, elim çamaşır suyundan büzüşmeye başlayıncaya kadar temizlik yapıyorum bazen... hele ki susmam gereken bir konuysa tencerelerin parlaklığına, yerlerin cilasına diyecek olmuyor :)

emin ol iki saat aralıksız söylenmeye bedel, tavsiye ederim ;)


Bende dün akşam işten çıkıp eve gittim ve pazar günü eşimin banyo kapısını boyaması sonrası ortaya çıkan hezimeti toplamaya uğraştım. Yani karo ovdum temizledim. Ev işini seven var mı ki. Tam bir kısır döngü. Temizliyorsun kirleniyor, temizliyorsun kirleniyor... Hele ütü uff...


Bu hayat yaşamaya değmez ama idare edecez Uragan, elimiz mahkum:))


Bende sevmiyorum ama bittikten sonra "Güzel oldu be!" demekten kendimi alamıyorum. (:


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate