uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

bağırmayacaktın anton, artık ağzının yerini biliyorum / uykum vaaar!!!

Perşembe, cuma, cumartesi üç gün koçluk eğitimi aldım. Bu işi uzunca bir süredir yapan birinin yanına oturup, bir kaç saat boyunca aldığı çağrıları dinleyip, bilgisayarda yaptığı işlemleri izleme ve devamında onun gözetiminde çağrı alma durumu oluyor koçluk eğitimi.

Makine gibiler yaw, o kadar seri konuşuyorlar ki apışıp kalıyor insan. Ben bu süreçler sonunda bu kadar otomatik ve seri cümleler kullanıyor olursam; duruma en çok Ali Bey sevinir sanırım. Eve geldiğimde konuşacak halim kalmayacağından, onun sessizliğine iştirak etmiş olurum ki; bu da onun 8 senedir arayıp da bulamadığı bir durum olur :)

Yoğun ve çok stresli bir işmiş, bu üç günde onu farkettim. Bünyem altüst oldu, vücut denge ibrelerim sürekli titreme durumunda. O kadar az uyuyabildim ki bu süreçte(3-4 saat), uykuya teslimden sonra uyanmamı sağlamak neredeyse imkansız, resmen sızıyorum. Kabusa çevirdim beni sahura kaldırmaya çalışan annem ve kardeşimin hayatını.

Neyse ki Pazartesi değerlendirme sınavından sonra parttime olarak devam edeceğim, değerlendirmeyi geçtiğimi varsayıyorum tabi.
Geçen 24 günün ardından kendimi savaştan çıkmış gibi hissediyorum, rahata fazla alışmışım ben.

Bu sürecin en güzel yanı belediye otobüsünde geçirdiğim zamanı kitap okuyarak değerlendirebilmem oldu sanırım. Henüz istediğim hıza ulaşamadım, çünkü 20-25 sayfadan sonra algım kapanmaya başlıyor ve beraberinde göz kapaklarımda:)
O zaman şöyle en gürültülüsünden bir iki metal şarkı dinleyip, uykuyu dağıtıyorum da ineceğim durağı kaçırmaktan kurtuluyorum şükür.

Kikirik beklediğimden daha kolay alıştı sürece,
bir de okul heyecanı başladı tabi.
Fuardan aldığımız elif-ba'yı çalışıyorlar babamla evde.Yine fuardan aldığım origami kitabından hayvancıklar katlayarak eğlenceli hale getiriyor geçirdiği zamanı. Tabi yumurcak tv''nin çizgi filmleri ve oyunlar 1.com'un hayvan bakımı oyunları da bir kaç saatini alıyor keratanın.

Teravih diye başımın etini yiyor ama ben bir kere götürebildim daha. İnşaallah
Pazartesiden sonra daha rahat olacak durumlar, ondan sonra parksa park; teravihse teravih yani...

Geri sayımda da son 10 güne indik bu arada. Etrafında yaşananlardan sonra nasıl biri olarak dönecek Ali bey , yeniden uyum sağlaması ne kadar sürecek meraktayım. Neticede ayrı geçirilen bu süreçte değişimler yaşadığımız muhakkak. Mevla görelim neyler, neylerse güzel eyler; diyorum. Dahasını da yaşayıp göreceğiz.
Bu arada geçen gün birader facebook'una eklemiş bu videoyu pek bi beğendim. Kan görmeye dayanamayanlar izlemesin, uyarıyorum bak :))


8 yorum:

ramazan diye daha da zorlanıyorsun tabii.. Allah kolaylıklar versin.

son 10 gün he:)

darısı başımıza artık:)


Dilerim bundan sonrası senin için çok daha kolay geçer.. Bu hızlı ve otomatik konuşma durumu A. beyin hoşuna mı gidecek, daha mı zararlı çıkacak ben pek emin olamadım..:))


Otobüste kitap okumayı ne kadar özlediğimi fark ettim sayende, ahh az mı kitap okumuştum zamanında DTCF yolunda...

Son on gün demek, Allah hayırlısı ile kavuştursun ve ikinizn de uyum süreci sorunsuz ve çabuk olsun...


Allah kolaylıklar versin.Ramazandan sonra daha da kolaylaşacaktır sanırım.

Allah kavuştursun bir de. (:


solarım; aynen. Ramazan da bu tempo hele ki bu kadar ağır aksaklıktan sonra yordu beni. Amin, part'a geçtim ama bugün itibariyle; daha rahatım.
*
evet son sekiz :) amin darısı sizlerin başın ablacım:)


Özlemcim,konuşacak halim kalmıyor gün sonunda, o kadar çok şey anlatınca ses soluk kesiliyor, sonra ne olur bilmiyorum :)
*
ben de özlemişim otobüste kitap okumayı, alttan da hafif hafif ferid ferjad çalınca nefis oluyor, tavsiye ederim :)
*
amin inşaallah, uyum sağlamamız gereken epey bi değişiklik oldu/oluyor. Bir yandan iş, kikiriğin okula başlaması, babamızın dönüşü...
amiiiin:)


sağol kelimelerin ahengi, amin dualarına, aman duadan eksik bırakmayın beni sık sık yazamıyorum diye.


Bak biz o kadar çalışıyoz, hiç gıkımızı çıkartıyo muyuz bloglarda:) Uragan, çalışmanın birinci sırrı hiç şikayet etmemektir. Ben sana çalışanların en çok dinlediği bir eser gönderiyorum:)

Kimseye etmem şikayet
Ağlarım ben halime
Titrerim mücrim gibi
Baktıkça istakbilime

Şevval Sam'dan dinleyiniz ve çalışma hayatı boyunca ne zaman ağzınız boş kalsa hep bu eseri mırıldanınız:)


ben oldum olası severim o şarkıyı zati :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate