sorum/nlu blogger uyarısı :)

Aaaah, nerde o eski günler, şunu da yazayım unutmayayım, dediğim her şeyi not edebiliyordum bir zamanlar blogcuğuma, epeydir ne kikirciğe yazı ekliyorum, ne u-foto'ya fotoğraf atabiliyorum, uraganik'in durumu ise içler acısı, buraya da kaydetmek istediğimin 20 de birini ancak yazabiliyorum. Başka bi plan vardı kafamda, o daha başlarken yarım kaldı...

Kikirciğin blogunu şifreledim yeniden, daha önceki maillerle girilebiliyor ama yazı atmayacağım. Yazabilirsem buradan devam ettireceğim kikiriğin günlüğünü de kikirik haber etiketiyle. Bir daha ki yıla kendi günlüğünü tutmaya başlar eminim. :) Uraganik'i de şifreleyeceğim ilk fırsatta, yarım yamalak yatmasındansa yok saymak daha iyi görünüyor gözüme, linkini de kaldırdım gitti.
Ve bir süreliğine -ne kadar olduğu belli olmayan bir süre- yoruma da kapatıyorum sayfayı. Yorumları görüp cevaplayamadığım için suçlu hissediyorum kendimi çünkü, yük oluyor kafamda ilgilenememek... Fırsat buldukça yorumları cevaplamaya çalışmak yerine; eksik gedik de olsa yazmayı ve sizin bloglarınızı okumayı sürdürebilmek niyetim.

Var mı itirazı olan?
İtirazı olan ya şimdi konuşmasın, ya da sonsuza dek sussun :))

Yorumlar

Petunya dedi ki…
Evet var, benim itirazım var :) daha sık yazsın uragan, burayı hiç şifrelemesin, yorum özürlü olsam da ben, yazmasını dört gözle bekliyorum.Her şey eskisi gibi kalsın. :)
solar dedi ki…
eneem, çok korktum ben:)
her şey istediğin gibi olsun:P
SenaBera dedi ki…
..................................................................................................................................................................................................................
uragan dedi ki…
toplu katliam
****
eneeeem, özlemim ben de senin noktalardan korktum :)
*
ablacım, şimdilik böööle olsun, taaam mııı? :)
*
uragan'ı şifrelemiyom zati petuşum, yedeği vardı wordpresste onu şifreliyom, çünkü yedeklemeyi bırakalı aylar oldu :)
****
yorumları cevaplayamıyom diye yoruma kapadım güya yazacak zaman çıktı şindi de iyi mi? :)))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy