nerde kalmıştık?

17.09/Muhabere onbaşımız döndü.
Elif babasını gördüğü an gidip boynuna sarıldı ve saatlerce kucağından inmedi.
Arabada başını babasının boynundan çekip yüzüne bakıp bakıp tekrar boynuna gömdü. İnanamadı, sanki hiç gelmeyecekmiş, bir mucize olmuş da gelivermiş gibi davrandı... Ağlamamaya çalıştı garibim, "döndü artık baban, giderken tutacaktık", dedim. Gözyşalarını bıraktı da rahatladı.



20.09/Ramazan bayramımız...
Bayram değişik oldu, bizim bayram 3 gün önce olduğundan, bu sene sönük geçti biraz Ramazan bayramı. İlk gün öğlene kadar, iki ve üçüncü günler de akşam altıdan sonra çalıştım. Aralarda bol bol akraba ziyareti yaptık. Dedim ya, sönüktü biraz...



24.09/ Şimdi okullu olduk / 31 yıl yaşayan ben miyim?
Okula başladık; bi heyecan, bi telaş. Ne yapacak bakalım küçük hanım?, beklediğimiz gibi kolay mı olacak,yoksa şaşırma ihtimali mevcut mu? Kafamızda sorularla bahçedeyiz, tören başlayacak, bi ara hakan albayrak'ı gördüm sanırım, sonradan hatırladım ama onun o olduğunu. Neyse Elif hemen ayrıldı yanımızdan, arkadaşlarının arasına daldı, çene çalmaya başladı, ürkek davrananları muhabbetin içine çekti, "biz olmasak da olurdu", gibi oldu... Beklemekten sıkıldı, öğretmene "sınıfa gidelim" dedi, biraz daha beklendi, diğerlerini de ayarttı, anaokulluların istekleriyle sınıfa gidildi. Öğretmen öğlene kadar her ihtimale karşı beklemelerini istedi velilerden. Yakında bi yerde çay- ankara simidi-sigara üçgenini tamamladık Ali beyle; evli ama çocuksuz günlerimizdeki gibi. En sevdiğim üçlülerdendir, bir de iki artı iki versiyonu var bunun ben de; simit-ayran arkasına çay-sigara versiyonu; onu da pek severim.
Doğum günümü ilk kutlayan kayınvalidem oldu. Sonra işe gitmeden önce ELif'e zetinyağlı fasulye pişirmek için fasulye ayıklarkeni Ezgicim aradı, akşamüstü ahretliğim ve gece de kardeşim ve annem babam kutladı doğum günümü. Elif unuttu, Ali kutlamadı. Sordum, geç kaldığı için kutlamamış. Bense yine bunca seneyi yaşayan ben miyim?, sorusuna yenik düştüm ama yine de geçen yıla göre daha kısa sürdü, yaşlanıyorum telaşı.



02.10/
Bugün de ahretliğin doğum günüsü, arayıp kutlayayım unutmadan. Hayat bilindik seyrine döndü; bilindik muhabbetler, bilindik gülüşmeler, bilindik tartışmalar ve bilindik akış işte...

Bir film tanıtımı gördüm, gitmek uzak bi ihtimal de olsa uzak ihtimal'e yine de heyecanlandırdı bu filmin sadeliği beni. Gizli bi plan yapıp sürükleyebilmeyi umuyorum Ali'yi de yanımda. Belki bi ihtimal...

Feride geçen bunca sürede, kendini ve yaşadığı hayatı sorgulamaktan aciz; paralı-softİNG-müslimleri, onların tüm ağır oklarına rağmen, eleştirmeye devam etti. Ben de onu okumaya. Yaşa, varol, azizim !!!

Dinlencedeki müziği değiştirdim, flemenko ve türk müziği karışımı süper bir müzik ekledim, meraklılarına duyurulur
.
şimdilik bitti.
cümleten vesselam...


Yorumlar

solar dedi ki…
kavuşma hikayelerini çok seviyorum ya, bu güzel aile ablosu yeniden tamamlandığı için çok mutlu oldum, Allah bir daha ayırmasın:)

bi de, karga sesimle söylediğim mutlu yıllar şarkısını deşifre etmediğin için çok teşekkür ederim :D

napalım efenim solar bu, durduramıyoruz :))

tekrar sağlıklı, huzurlu, mutlu nice yıllara canım ablacım. sana bi göksel şarkısı armağan etmek lazım gelir; "Yağmur yağıyor şakır şakır, Yarabbi şükür şükür" :)
SenaBera dedi ki…
Aa çok sevindim vuslatınıza, gözünüz aydın...


Geçmiş doğum günün kutlu ve mutlu olsun, nice hayırlı, sağlıklı, huzurlu yıllara....

Elif'in okulu hayırlı olsun, hep başarılı ve mutlu bir öğrenci olsun, Allah hayırlı öğretmenler, hayırlı arkadaşlarla karşılaştırsın inşAllah...
Kuaybe dedi ki…
Asker karşılamak gibisi yok.. Biz de kardeşimi karşıladık.. Senin de gözün aydın.. Allah başka ayrılık vermesin..

Doom gününü bilsem arardım kardeş.. Biz de yazıldık listeye desene :P

Okullu olup sınıfları dolduran Kikiriğe tebrikler, başarılar..
gözünüz aydın :)) Allah bir daha böyle mecburi uzun ayrılıklar yaşatmasın
AYSUN dedi ki…
Mutlu yıllar olsun:)

Kavuşmanıza sevindim... Elifciğe de Allah zihin açıklığı versin:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy