uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

tabi; ne demek :)

etiketler:
İsmi neydi hatırlamıyorum, gençten bi çocuk aradı. Modeme reset atmış, modemin cd'sini de bulamayınca bizi aramış. Ayarları yapılandır, kullanıcı adı-şifre hatalarını düzelttir, kablosuz ayarlarını yaptır derken yarım saate yakın sürdü konuşma. Ayarlarını doğru olarak kaydettik hattında her şey normal görünüyor, yine de bağlanamıyor. En son dizüstü bilgisayarının kablosuz özelliğini, kapalı olma ihtimaline karşı kontrol ettirdim. Konuşmanın başında açık olduğunu söylemişti meğer kapalıymış...
Nihayet internet bağlantısını kurdu. İşlemler bittiğinde sorulması gereken zorunlu soru,

  • Yardımcı olabileceğimiz başka bir konu var mı?
  • Yok sağolun ama sizin oğlunuz olmak istiyorum, çok teşekkür ederim... çat!!!!

ek: bir de bu soruya "yok, canınızın sağlığı" diyenler var; pek seviyorum onları :)
5 yorum:

aahaha, çok sevimli ya:)))


Böyle renkli tipler mevcutken, pek sıkılmıyorsundur o zaman..:))


sizin oğlunuz mu!!!!
ne alaka?
bu tarz sorunlarını halledebilecek bir anne elinin altında bulunsa ne iyi olur diye mi düşündü acaba?
:)


uragan:iyi akşamlar ben uragan nasıl yardımcı olabilir:D
Hukukcu:Valla pek sanmıyom;ama dene bakalım modem çöktü internete giremiyoz ne olcak...
uragan:tabi ki ilk önce isminiz neydi beyfendi?
hukukcu:sana ne GBT mi bakacan sana ne...
uragan:Beyfendi bu şekilde konuşmaya devam ederseniz;size yardımcı olamayacağım
hukukcu:zaten senin ses tonunda meymenet yok sen nasıl yardımcı olacaksın ki BİR YÜRÜ GİT:D:D
Uragan:...

sayın ablacagım zamanında yaptıgımız ve benim hain,sinirli,dediğim dedik müşteri tiplememi okuyucularına sundum umarım alınmamıssındır diyalogdan
en son sana ... çektim içinden gelipte telefonda söylemediklerini ifade ediyor buraya yazamadım blogun seviyesi düşmesin deyi:D:D


brother;
yaaa neydi di mi, operasyona girmeden önceki son bi hafta hele :)
komikti, eğlenceliydi, hele senin uydurduğun isimler...
iyi provalardı iyi, ama hala senin gibisi denk gelmedi :)
*
e.t;
ben de epey düşündüm ilk duyduğumda, küfür mü etti, iyi bi şey mi söyledi diye, emin de değilim hala hangi nedenle söylemiş olabileceğine, ses tonu mutlu ve minnettar geliyordu, iyi niyetli olduğunu düşünüyorum yine de.
*
özlemcim;
hem ne renkler, cıvıl cıvıl; şiveler, ağızlar...İl il abone karakter analizi bile yayınlayabilirim 6 ay sonra :)
*
solarım;
valla öyle. Cümleyi ilk duyduğum andaki suratımı görmek isterdim ama, dumur!!!


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate