öküzlüğün alemi yok/minvalim biçim biçim/"halatlarım o kadar şeyi çekemez"/ortaokul,lise,üniversite çağlarımda aynıydın ömer k. hala aynısın İYİ Kİ !!


Koca bayram geçti ben de tık yok!!!

"Geç de olsa ... " deyip, üstünden günleeer geçmiş bayramınızı kutlama öküzlüğünü yapmayacağım bu sefer.

****

Günlerim şu minvalde geçiyor;

Elif'in anlık büyümelerine şaşırmalar, yaptıklarına hayran olmalar,
yenmeyen yemeklerde bitmeyen kavgalar...
aralarda okumalar,
fırsat buldukça ortalık toparlayıp dip-köşe temizliğin hayalini kurmalar,
arada gezmeler-tozmalar,
kah Farid Farjad'a kah Sagopa'ya, kah Medihacığım Şen'ime takılmalar,
Ömer Karaoğlunda biraz fazla kalmalar...
arada vatandaşı nete bağlamalar,
irtibatı koparmamaya çalışmalar...
vs.


Sükunetle yaşıyor, sükunetle izliyor ruhum.
Sıkılırmıyımkine ?

****

Okuduğumda çok hoşuma giden şu cümleleri ekleyeyim de bi daha ne vakit uğrarım belli olmuyor, hani aklımdayken çıksın o da aradan. Hoşuma giden ve unutmak istemediklerimin notunu da buraya alıyorum ya, o bab'tan yani.

****

Biri Medine'de yaşayan, biri Konya'da bağ-bahçe sahibi iki dostun mektuplaşmasından seçki

Konya'dan...

"Ey benim mollam, can ve gönül dostum... Civar-ı peygamberiye çekildin, beni buralarda bıraktın gittin. Ne olur beni de oralara al, beni de o topraklara çek!...."
..........

Medine'den...

"Ey benim can ve gönülden dostum. Mektubunuzu aldım. Sıhhat ve afiyet haberinizden memnun oldum. Beni oraya çek, diyorsun. Kendin civar-ı peygamberi'ye gittin; bizleri buralarda bıraktın, beni de oralara çek diyorsun.... Azizim kardeşim, şunu ifade edeyim ki, benim halatlarım öyle 500 kayısı ağacını, 600 elma ağacını, bu kadar şu kadar ağaçları, bahçeleri çekecek kadar kuvvetli değil.... Sen de harekete geliver.....(Ali Ulvi Kurucu Hatıralar-3 / Ertuğrul Düzdağ / s:168)"


****

ömer k. kimmiş diyene, ismail yk'yı bilirsiniz emme, diyorum;
yıllara direnmiş, tavizsiz, dik duruşlu abim, birileri dik durunca tutunmak daha kolay oluyor.




Yorumlar

solar dedi ki…
şimdiki çocuklar bir harika ya, beklenmedik anlarda beklenmedik sözler söyleyip insanı çok güldürüyorlar:)

ahh ah, ben dönem başladığından beri iki satır bişey okumuş değilim ya:( inşallah seneye atanırsam bol bol vaktim olacak...

sagopa dedin de, uzun zamandır dinlememişim açalım bi beyaban:)

öyle işte:) kendinize çok iyi bakın ablacığım:)
Ayşe dedi ki…
ühüüüü..iş yerindeyim ve burada malesef videoları göremiyorum..Ö. karaoğlu var dimi..dinlemek istiyodum ya...bizim çocuklar "hani bir yanımız" albümünün tamamını ezebere söylüyorlar, 5 numara ise favorileri...

Özledik seni...Öpüyorum Elif i de seni de...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy