uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

kikirik "patlamış mısır" izleyecek...

etiketler:
Günler öncesinden heyecanı sardı...
İzin vermeyeceğimizden korkuyordu.

"Anne-baba gelmeyecek, servislere binip arkadaşlarla gidilecek ve yanımızda öğretmenimiz olacak."
"O gün gelsin, herhangi bir mani olmazsa gidersin"
"Ama anne-baba gelmeyecek"

Ben de ailemsiz, sadece arkadaşlarımla birşeyler yapmaktan keyif alırdım ama 15'imden sonra. Üstelik bunun için yoğun mücadeleler vermem gerekmişti. Bizimki bu yaşta net, açık ifade edip, geçti kenara. "anne-baba gelmeyecek, arkaşlarla gidilecek ve yanımızda öğretmenimiz olacak"

hıh, zati gelmek isteyen kim? :)

***

Kikirik bugün ilk defa tiyatroya gidecek.
Sinema gibi sandı önce, deneyimlerine sığınacaktı. Anlatınca şaşırdı, "ben de çıkıp oynayabilir miyim yanlarında?" dedi.
İzlemeye gittiği oyunda oynayamayacağını, ama sever ve isterse konuyu araştırabileceğimizi söyledim.

Sabah heyecanla uyandırdı beni, anne hadi geç kalıcam diye.
Nasıl telaşlı, nasıl meraklı ve heyecanlı...

Gelsin bakalım, neler anlatacak, ben de meraklıyım çok...

***
Oyunun adı patlamış mısır, Çankaya Belediyesi Tiyarosunda sahneleniyor.
***

Epeydir aklımda; fırsat bulup ekleyememiştim, ilk fotoğraf kikiriğin objektifinden, ikincisi benden. Ana-kız; ayak, çorap ayakkabı fotoğraflamaya ne kadar meraklıymışız emme :)





2 yorum:

keşke tüm anneler senin gibi anne olsa, inan ülkenin geleceği için çok umutlu olurdum o zaman:)

sizleri çooook seviyorum...


iyi geceler bacı:) ben hayırsız dayı:)ne yapıyon şimdi buradan yazayım yarın 2.gün ya arayıp konuşacağım:)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate