Durdu, durdu hepsi bu yılı buldu, elhamdülillah.../ Vay aplaaam yazcan deyi yoruldumu ya gııı...

2010'un ikinci gününe bile girmişken, ben hala bir 2009 toparlaması yapamadım. Oysa ki, kararlıydım yapacaktım çünkü; Elif'in doğum yılı olan 2004'den beri geçirdiğim en atraksiyonlu yıl oldu bu yıl... Önce;
  • Ali'nin askere gitmesiyle tepeme binen sorumluluklarla tek başına başetmeye, 6 yıldan sonra ilk defa kumanda çekişmesi, koltuk kavgası olmadan akşam sessizliğine ve tabi yalnızlığa alışmaya çalışmak,
ardından
  • Kikirciğimin okuluna karar vermek, (benim gibi kararsız bi adam için böyle bi konuda üstelik Ali yanımızda değilken karar verebilmek neredeyse imkansızdı zira, ama seçimde kikirik ağırlığını koyarak kahramanım oldu)
Yetmezmiş gibi üstüne
  • Benim için çok ciddi bir karar süreci gerektiren bir başkası "iş hayatına 'bir yerinden' geri dönmek"
gibi pek çok zor mevzu... Durdu, durdu hepsi bu yılı buldu, hamdolsun yine. Mevla herşeyi bir yoluna koydu.

***
Valla anam, ülke de ben gibi atraksiyon üstüne atraksiyon yaşadı bu yıl;

  • Açılım nefes kesti, sonra da hız. Ardından Türk siyasi tarihine kapanmış bir parti daha eklendi. Açıklamalar, fotoğraflar, göndermeler derken, bu yıl ntv izleme oranım yükseldi. Tabi trt şeş'in açılması ve de Ahmet Türk'ün mecliste grubuna kürtçe hitap edebilmesi de bu minvalde değerlendirilebilir, yine de hala "edi bese emine".

  • (Ayrıca kim ne derse desin ben Mirgün Cabas ve Ruşen Çakır'la güne başlamayı seviyorum abi, kimsenin de bi şey dediği yok ya bu ne gereksiz asebiyet)




  • "one minute" var tabi, neydi Allah'ım o gece. Bileydim böyle bir "had bildirme kapasitesi var" ; başbakan olmadan önce kanalımızda sık sık ağırladığımız zamanlarda öpüverirdim alnından şappadanak. Caiz mi, değil? muhaber hocam ne diyon? Bir olumlu fetva çıkar mı buradan?

  • Türkiye'nin gündemi bitmez; gözümde fotoğraflar çakıyor, görüntüler geziniyor ya, heppiciğini yazacak olsam gece bitmez. Velhasıl gozunun yağını yidiğimin memleketinde ergenekonun'dan, danıştay saldırısına; akp ve Gülen'i bitirme planından, meclis başkanı Arınç'a suikast iddiasına, Seferberlik Tetkik kuruluna girilmesinden, giren hakimin sivil askerler tarafından takibine...... aksiyon üstüne aksiyon kısaca... Ülkem atraksiyonun kitabını yazmış, bir de çivi çakıp duvara asmış. Peheeeeyt, hengi birini yazcen gare, peh peh...
***

Bu yıl akraba-i talukatımda da çeşitli atraksiyonlar cereyan etti.


Ana tarafı akrabalarımda bir düğün, bir bebe vardı bu yıl. İkisi de ailecenek pek bi beklediğimiz durumlar idi, Şükür gördük.

  • Kuzenim Mustim sonunda evlendi. Bugün telefonla görüştüm keyifliydi sesi, İstanbul'da ikamet edip, iki günlüğüne Ankara'da olmasına rağmen gece çalışmalarım yüzünden görüşemedik :( İki cihan saadeti versin mevlam. Gelini görsek bi, iyiydi ya neyse...



  • Doktorum teyzoşum; ders'ti, sınav'dı, tus'tu; yol'du, yolak'dı, kar'dı, faslından kurtularak Cerrahlığa Nevşehirde devam edebilme imkanına kavuşuuuup, üstüne bir de 23 Aralık günü dünyaya getirdiği küçük kızıyla hayatını cilaladı. Allah mutluluk, uzun ve hayırlı ömürler versin inşaallah.
***

Koca tarafı akrabalarım asker gönderip, karşılayarak geçirdiler yılı, doyamadık vesselam...
  • Ailenin farklı kollarından farklı zamanlarda benimki dahil 4 genç (benimki genç kısmına girmiyor) asker ocağına gitti. Şu an biri hala askerde, Ali kardeşim.... Çok zeki ve çok terbiyeli bir genç, Allah tiz vakitte gelmeyi nasip etsin, yetimliğinden gayrı acı göstermesin... Bir asker de, solarımın ağabeysi ean kardeş var, ona da en çabuğundan, en kralından bi porsiyon teskere, tüüüüm teskere bekleyen askerlere, ayrı gayrı yok....

  • Haaa, bir de teyze kızımız M. evlendi tabi. Beklenmeyen bir zamanda, hepimizi şaşırtarak. Ona da mutluluklar diliyorum bir ömür.
***






Aşağıdaki videolar, 31 aralık akşamında izlemek isteyip de izlediğim (devam et imla hatası yok) fakat sesini duyamadığım göksel-neşe karaböcek düetine ithafen buradalar. Çağrı merkezinin her bi yerinden fırlayan koca lcd'ler de neşe karaböcek-göksel görüntüsü ama ses yok, çalışma ortamında ses olmaması normal de sesi çıkmıyorsa bir şarkıcı niye izlenir di mi ama, açma, benny hill show aç mesela, kötü fikir.....
Arka arkaya dinleyince aynı etkiyi yaratmıyorlar tabi ama ntv; tekrarının tekrarını da yayınlar o programın, ben de izlerim sanırsam o sefer de çalışıyor olmazsam (tekrarında yine çalışıyordum çünkü)






Vay aplaaaaam yoruldumu ya gıııı, yete gare dedikçe çenem düşegodu yaaaa.


gereksiz not: bu yazı 02.01.2010 gece saat 03:15'de "burada değilse nerede, bu gece değilse hangi gece" diyerek ve r gazı ver gazı nidaları eşliğinde tarafımdan yazılmaya başlanmış, 04:30 itibariyle siz değerli okurlar- lar- lar-ar -ar ıynan-nan -nan-nan buluş-uş-uş muş tur-ur-ur-rr...

aman efendim kimleri görüyorum, çıstak çıstak....



Yorumlar

serap dedi ki…
özlüyorum sohbetini :(
uragan dedi ki…
aynen, aramak istiyorum telefon numaralarım uçtu, arayamıyorum, bloguna da yorum yazmıştım bu konuda, ya numaranı mail at, ya ara e mi?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy