İlk karnemizi aldık...

Vakit sıkıntısından yazmak istediklerimi yazmak şöyle dursun, uçup giden takip listelerimi bile düzenleyemedim. Neyse...

Bu yaşanılanı atmalıydım anı deposuna illaki, bu fotoğrafları eklememem olmazdı, olmadı.

***
Kikiriğim'e;

"Haksızlığa tahammül edemeyen kızım, akıttığın gözyaşlarının nedenini çok iyi anlıyorum ben, mesele bir balık beslemekten ibaret olsaydı evdeki senin için yeterli olurdu, biliyorum.
Haksızlığa tahammül etme!
Haksızlık yapmaya da asla meyletme!
Haksızlığa uğradığını düşündüğünde de üzülme!
Çözüm olarak herkes yapıyor, ben de yapayım, deme!
Yanlış, yanlış olduğu için yapılmaz;
Kınanmamak, ayıplanmamak, yalnız kalmamak için değil;
(hani kötü söz sahibine ait ya, onun gibi yani)
Doğru, doğru olduğu için yapılır;
Övgü almak, beğenilmek, sevilmek için değil;
tek ki Yaratan sevsin seni...
Biz her daim haaazırız :)

Seni çok seviyorum gönlü zengin, kalbi güzel çocuğum benim..."

***



NOt: daha önceden bu uçup gitmelere önlem olsun diye hazırlamaya başladığım bir liste vardı, onu ekledim.epey eksiği gediği var ama, elim deyene kadar, şimdilik böyle...

Yorumlar

SenaBera dedi ki…
Nedense demin yazdığım yorum buraya değil, Kikirik Kitap Fuarında 2 BAŞLIKLI bir yazıya gitti ve ben o yazıyı bulamadım...

Kikiriğe yazdığın öğütlere bayıldım, hatta zırlak biri olarak ağladım. İnşAllah tam da dilediğin gibi bir insan olur Elif..

İlk karnenize de tebrikler, ne güzeldir o ilk heyecanlar, başarılı karnelerin devamını diliyorum...
solar dedi ki…
hep söylüyorum, senin gibi bi annesi olduğu için çok şanslı...

karnesi hayırlı uğurlu olsun, hep başarılı olsun, bu güzel kızın kıymetini bilecek öğretmenlere denk gelsin inşallah:)
ZBY dedi ki…
Hayırlı olsun:D Veteriner olma isteğine de şaşırmadım diyebilirim:)öptüm yanaklarından onu.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy