beş başlık sildim, bu kalsın :)

Gecenin 12'sinde ev yapımı pizzam-ınan, turka yapımı kolamı yudumlarkene iki bakayım, nete diye oturmuşudum.
...

Bir de baktım ki bu saatte 5 online ziyaretçi...Neden bilmem içimden "bu saatte benim blogumda ne bulmuş da okuyor şuncağızlar, akıllarını peynir ekmekle mi yediler, yoksa çok mu yalnızlar" diye düşündüm. Sonra farkettim ki ben de başka bir bloga yorum bırakıyorum, çok mu yalnızım yoksa aklımı peynir ekmekle mi yedim, ?


Soruyu kendime yöneltince verdiğim cevap:

1.Yalnız değilim, Allah'ım var...
2.Penir ekmek değil, pizza-kola olabilir...

buuuut; ben sadece, ama yaaa, gerçekten...!!!

not: bu sessiz iç diyalog sonunda ulaştığım önerme, "kendine sorduğun soru çuvaldızdır" bence yanı...

**************************************************************************************

Dün çağrı alırken yaşadığım bir diyalogu da aktarmak istiyorum...

  • İyi günler hoş geldiniz ben ... Nasıl yardımcı olabilirim?
(bu soruyu her soruşumda içimden bir ses yükseliyor, "olamazsın ulen" diyor, genellikle çıkmıyor ama anons kaydederken bir kaç kez çıkmışlığı var ağzımdan, aboneye ulaşmıyor tabi ama yanımdaki mhy'lerin bakışları değişiyor...)
  • Düğün cd'sini taktım izleyemiyom...
  • ...???
  • eee, tam olarak anlayamadım...
  • Düğün diyom, düğüün. CD'yi koyuyom bilgisayara ama açamıyom, siz bi tarif etseniz yapcam ben...
(Vatandaş teknik destek hattını; 1. pc donanımı için bakım-onarım hattı,
2. pc, network, işletim sistemi, tarayıcı... vs eğitim hattı olarak görüyor)
  • Hanımefendi internet bağlantınızda sorun var mı?
  • Yooo, bağlanıyom ben, anlatamıyom mu, düğünü izleyemiyom. niye çalışmıyo bu cd bozuk mu ki acaba?
(Kahinim tabi ben, telefon hattının diğer ucundaki evde ne bozuk, ne çalışıyor bilirim)

  • İnternet bağlantınızda bir sorun yoksa, probleminizle ilgili bir bilgisayarcıdan destek alabilirsiniz. Cd'yi izleyememenizin pek çok nedeni olabilir; cd'nin formatı açmaya çalıştığınız programla uyumlu olmayabilir, cd de, cd sürücünüzde sorun olabilir, başka nedenler de olabilir. Sorunu bu şekilde, anlamam mümkün değil...
  • hımmm
  • İnternetinizle ilgili yardımcı olabileceğim bir konu var mı?
  • Yok, ben ne yapayım yani o zaman?









*************************************************************************************

Yine de eve dönerken Bob Marley'i dinleyip, hiç bir şey olmamış gibi keyifli olabiliyorum :)
Bob Marley - One love

Yorumlar

solar dedi ki…
bence işin çok keyifli:)))

ve, tabii ki de yalnız değilsin;) tamam belki vefasız falan ama her zaman aklında olduğun bi kardeşin de var:)
uragan dedi ki…
bence de keyifli, özellikle sorunu çözmüşsen ve karşındaki mutluluktan uçmuşsa :)
sadece bazen aynı şeyleri tekrar tekrar anlatmak sıkıcı gelebiliyor insana :)

biliyorum, solarım sistırım, sağolasın :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy