uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

"Gül'üm benim"

etiketler: ,
Dün akşam okulumuzda düzenlenen "Kutlu Doğum" gecesi*nden güller... Ben akşam saatlerinde iş başında olduğumdan programa katılamadım. Gece eve gelince ilk iş çekimleri izledim, özellikle ana sınıfı öğrencilerinin okuduğu ilahi kısmını ve tabi özellikle kızımı :))
İlk defa Elif için önem arz eden bir konuda yanında olamadım, tuhaf ve üzücü geldi, aklım orada kaldı...Bir daha şükrediyorum; ilk dişi çıktığında, ilk aşısında, ilk gülüşünde, ilk kelimesinde, ilk adımında,ilk hastalığında ...ihtiyacı olduğu her anda yanında olabildiğim için...

Bu özel günleri hayırla yad etmenin, kutlamanın en güzel yolu "O" na yakınlaşmak için çabalamak, "O" nu tanımaya çalışmak bence...
"O"nun sözlerini okumak, anlamını idrak etmek belki de en iyi yakınlaştırıcı. Bu güllerin dallarına iliştirilmiş hadis kartları da bu yüzden güzel...
Her birimiz için bir gül ve iki hadis;

Bana düşen hadisler;

"Çok secde etmeye bak! Zira Allah için yaptığın her secde karşılığında Allah seni bir derece yükseltir ve bir hatanı siler" Müslim, Ebu Davud, Tirmizi, Nesai

"Merhamet etmeyene merhamet edilmez" Buhari,Edeb 18/Müslim Fedail 65

Bu hadis de benden size kutlu doğum hediyesi;

"Mümin kişinin durumu ne kadar şaşırtıcıdır. Zira her işi onun için bir hayırdır. Bu durum, sadece mümine hastır, başkasına değil: Ona memnun olacağı bir şey gelse şükreder, bu ise hayırdır; bir zarar gelse sabreder, bu da hayırdır."

Kütüb-i Sitte, Muhtasarı Tercüme ve Şerhi, Prof. Dr. İbrahim Canan, 2. cilt, Akçağ Yayınları, Ankara, 1992, s. 208



*Ferda Özel Eğitim Kurumları /Kutlu Doğum Programı / 20.04.2010 / 18:00
Okulun ana sınıfı, ilköğretim ve lise öğrencileri, öğretmenlerinin yardımıyla Peygamber Efendimizin doğumunu kutlamak için bu programı düzenledi.
0 yorum:

İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate