iyi ki varsın :)

Bugün Elif'in "sultan günü"* için okuldaydık, hep beraber. Çıkışa bir saat kala; pastamız, küçük hediyelerimiz ve tabi İremsu ile birlikte daldık sınıftan içeri :) Önce çocuklarla tanıştık, sonra onların sorularını cevapladık. Ben çocuklara masal okurken Ali de teknik altyapıyı sağladı, elif'in fotoğraflarından hazırladığı klibi izleyebilmemiz için...

bilgisayarda çok yer kapladığı için cd'lere depoladığımız yüzlerce fotoğraf arasından klibe atacağımız fotoğrafları seçme işine ben talip olmuştum, epey zamanımı aldı seçim yapmak ama geçmişe bir yolculuk yaptım adeta...Ne çok şey paylaşmışım kızımla, ne çok şey...Fotoğraflardan sonra özellikle iki nedenden çok şükrettim Allah'a;
birincsi, sağlıklı, akıllı ve etrafında olan bitene duyarlı bir çocuğa annelik etmekte olduğum için
ikincisi, 5 yılı onunla sürekli birlikte ve her anı paylaşarak geçirdiğimiz için...

Hamdolsun...


*"sultan günü":"sultan" olan kişi için arkadaşları tarafından taç hazırlanıyor, ailesi tarafından fotoğraflarıyla klip hazırlanıyor, pasta ve küçük hediyelerle bebeler sevindiriliyor, onlarlarla kaynaşılıyor ...vs

13.04.2010 salı 15:00


Yorumlar

SenaBera dedi ki…
Güzel bir düzenlemeymiş bu sultan günü, sultanlara layık bir hayat yaşasın Elif kız inşAllah...
uragan dedi ki…
amin, kalplerin sultanları olsunlar inşaallah.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy