sükut

Şimdi yazsam; yazılacak çok şey oluyor, içimde ve dışımda...
Ama yine söylüyorum, yazmıyorsam sebebi var...

...zihinde vazgeçmek kolay candan, canandan, her-bi-şey-cik 'ten.
İş hayatın pratiğine geldiğindeyse basit alışkanlıklar bile pranga adama...


Yine de; yaşıyorsak, sebebi var...


Okuyup çok sevdiğim iki satır var, "Alvarlı Lütfü Efendi'den;
"herkes yahşi men yaman / herkes buğday ben saman"


bunu dinliyorum bir de, nefis..

(linki tıklamasan da olur, bu yazıyı okuyorsan sen de dinliyorsun.
link benim için video gittiğinde müzik yine de ulaşılır olsun diye)





vesselam

Yorumlar

SenaBera dedi ki…
Müzik mükemmel, sen sussan da seçtiğin müzikler konuşsun bari bazen böyle emi...:) Sana takılmayı neden seviyorum ki ben böyle...
uragan dedi ki…
bilmem ki, kasap sevdiği postu yerden yere vururmuş, ondan mı ki :)

ben de seviyorum sana takılmayı:)

müzik mükemmel hakkaten.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy