Anne olmak güzel şey;

bu küçük hanım tarafından;


özenle hazırlanmış gramofon kağıdından çiçeğim ve anneler günü kartım...


pullarla ve boncuklarla süsleyerek yaptığı mumluğum...


baba-kız ortak yapımı, şekli biraz bozuk ama tadı leziz pastam...

Daha ne olsun, budan iyisi Şamda kayısı :))

Anneler gününü kutluyorum tüm annelerin ve anne adaylarının.
Allah dileyen herkese nasip etsin bu güzelliği...


Kikirciğim okulda hazırladığı hediyeleriyle kutlamasını sabah erkenden yaptı ama iş babacığa gelince "anneler günü" kapsamındaki etkinliklere katılmadığı için, ona fırça yemek kaldı :))

Kendisine ilgisizlik, aymazlık, vurdumduymazlık vs.. tonunda bilerek ve isteyerek biraz yüklendikten sonra :), gece 1 'de eve döndüğümde el yapımı pastayla karşılaştım. Doğrusu şaşırdım çok, biraz da utandım. Tamamen baba üretimi ve kız desteği... Kikirik pudingi karıştırmış. Babacık etimekleri ve pudingleri kat kat dizerek pastayı hazırlamış, Çukulatalı dondurma ve çilekle süslemiş.. Gelir gelmez ilk iş götürdüm bir dilim yüzsüz yüzsüz :)

Ali'nin yemek yemeyi ve yapmayı sevmesi, üstelik baharat açılımı ve farklı mecralara el atışıyla birlikte hem leziz tatlar çıkıyor ortaya, hem de mutfak yükü hafifliyor benim için. Ne yalan söyleyeyim, et-tavuk-balık, sebzeli et yemekleri konusunda hakikaten iyi. Evin aşçısı ünvanı el değiştirmek üzere, sanırım Elif babasının yemeklerini benimkilere tercih ediyor. Izgara, kızartma ve sote türü "aşçı baba" kontrolünde olunca bana da sağlıklı beslenme adına tencerede sebze yemekleri ve çorba pişirmek kalıyor......
Şimdilik memnunum halimden, ama Kikiriğin ağzından, "babam daha güzel yemek yapıyor" cümlesini duyduğumda yıkılacağımı sanıyorum:))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

Matematik Performans Ödevi / Kocatepe Kavşağı / Aptal kovboy