Dikkat:Kalabalık Başlık Var:İsyan Bayrağı/Ruh-Beden Ayrışması/Uydurmayın Huleyn/Akşamcılık Benden Geçti/Uyurgezer Ahmet Bozkuş



  • Kikircik artık "cik" ekine itiraz edecek değişimler geçiriyor sanki; itirazları var, "hayır" ları var. Kabul, asi bir evlattım ama "sen beni anlamıyorsun" cümlesini anneme söylemek için en azından 13 yaşına kadar beklemiştim ben..
  • Yine de güzel, Allah'ın insana dünyada verdiği en güzel hediye evlat, yeri gelip asi de olsa.. Allah'ım hediyelerini bol tut, dileyenlere..
  • Ciddi baş ağrıları ile boğuşuyorum bir kaç gündür; ilacı atıp, kafayı çatkılayıp hareketsiz yatacak kadar..
  • Bu yıl vücudum benim hızıma yetişmekte zorlandı, farkındayım...
  • Bu ülkede kimse tiyatroya gitmiyor diyen uyduruyor, kardeşim. Pazar günü çocuk oyununa gidelim kuzuyla dedik, bak gör.. Güccük yeşil noktalar boş koltukları gösteriyo; göremezsen üzülme, zati sade iki tane var..

  • Taşındığımdan beri bulunduğum bölgeye servisin az olmasından sebep, daha çok gündüz çalışıyorum, kuzumla daha çok zaman geçirebiliyoruz, O okuldan geliyor, bi saat sonra ben geliyorum , bazen aynı saatte buluşuyoruz..Aman Allah bozmasın..
  • Sabahları yeni tiryakiliğim; "Uyurgezer". İsmen ve cismen kendime yakın hissettiğim program..Sayesinde dolmuşta, otobüste; trafik kabusunu bir kenara bıraktığım gibi, kendi kendime gülümseme faslından PUUH HAH HAAAA.. faslına geçiş yapıvereceğim, diye aklım çıkıyor ama olsun... Buyursun deli desin dileyen...
  • "Çetin Akdeniz"'i bir Ankara havasını ararken rastlantı eseri dinledim bugün ilk defa, gitarla ritm atarmış gibi rahat, döktürüyor bağlamayla, buyur..
  • Tiz vakitte görüşmek dileğiyle...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*