Ay dont kınov../ solar; başlık soruna da cevap...

uzun soluklu rahatlama dönemlerinin ardından kısa sinir harpleri ve patlamalar...
sonra yine uzun dönem rahatlamaları, sonra yine..
Parçalara böldüm sanki zamanı;

"rahatlama dönemindeyim şimdi kasamam"
ya da
"dağılın hüleyn kabusunuz olurum" gibi..

Amaan neyse ne, anlaşıldığı üzere şimdi "boş ver abi dalgana bak" dönemi..Bu böyle gider de, nereye kadar, onu kestiremiyorum. Farkındalık var, kontrol altında gibi duruyor; ama bu ipler kaçarsa manik-depresif gezintilere çıkılır mı kine?
(15 puanlık uzman sorusu: kine burda ayrı mı yazılır?)

Bilmiyorum ama ben tam şu moddayım yani;

"uy çalsın kemençeler de ben bir horon tepeyim
çatlasın kaynımgiller BARİ kurtlarım dökeyim"



Kendime not: Bugün otobüste ayakta durmakta zorlanan bir teyzeyi yanıma çekip, daha rahat tutunabileceği bir yer gösterdim; gelip geçenden rahatsız olduğundan offlayıp, puflayıp duruyordu.. Sonra bir-iki şey sordu, cevapladım.. Sonra da
"her zaman böyle güler yüzlü müsün" dedi.
Dışardan nasıl göründüğüm sorusu uzun zamandan sonra beynimi yokladı, ama cevabı düşünerek zihnimi yoramadım :)

Yorumlar

solar dedi ki…
senin peşine neden düştüğümü hatırladım bu yazını okuyunca;

birbirimize o kadar çok benziyoruz ki:)

bir yandan isyan etmekten korkan, diğer yandan da "neden böyle oluyor?" sorularının beyni ele geçirmesine mani olamayan. bazen de tüm bunları boş verip hayatın ne kadar güzel olduğuna inanan, ve tüm bunları yaparken yüzünden gülümseme asla eksik olmayan. aha işte solar, aha işte uragan.

Allah bize kendimizle yaşadığımız sürece bol sabır versin:)
Nurcihan dedi ki…
Uragan uzun zaman sonra bloğuma gireyim dedim ve arkasından uragan gözüme takıldı,bakayım dedim neler yapıyor,ve yıllar öncesi o balık sofrası ve arkasından biz oradan taşınırken yazmış oldukların ve arkasından tuzu biberi kıracın yıkık şarkısı! son nokta oldu.seni çok özledim.sen benim için hep kıymetlisin.Allah'a emanet ol
uragan dedi ki…
@solar; Aha işte uragan,aha işte solar...
bekliyorum dört gözle Ankara'ya geleceğin günleri.. :)
amiiiinn..
****
@nurcihan; ablacım yarıyıl tatili geldi bile, kızlar toplaşsın da bizde buluşalım, cevizli kekimi özlemişindir...
sen ve ailende benim için çok kıymetlisiniz .
sizi seviyorum yrdmc ailesiiiii...
***

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rabbişrahli ve sadri!

"Benim için namurad olsun diyenler bermurad olsun"/"Babil'de Ölüm, İstanbul'da Aşk" okumaları

günlerimiz bitecek bir gün saya saya*