uragan/günlük
bİr nevİ "anı deposu"

Mutluyum, şu saat itibariyle

Neden derseniz, Serapcığımla konuştum.

13 yıl sonra uzaklaştırıldığımız okulumuza, sorgulanmadan girip beni de manen o koridorlarda dolaştırdığı için mutluyum.

Şu saatten sonra dönmek, dönmemek; okulu bitirmek, bitirmemek bahsinden çok farklı bir aşamada durum. Hissiyatı tarif güç.

Oraya gidildi ya , o kapıdan girildi ya; gerisi laf-ı güzaf..

Örtümüzden ama en çok da kendimizden vazgeçmedik ya, bunun gururu içimdeki...

Yasak sürerken arada çıkarılan aflarda fire vermeyen üç- beş kişiden biri olduk ya,

Bugün hala; hayatımızda verdiğimiz en iyi karar olduğunu düşünüyoruz ya,

Mevla yolumuzu başka sorunlarla daraltmadı ya,

Bize tüm olanlara dayanma ve onlarla başetme gücü nasip etti ya,

Alnımıza böylesini yazdı ya,

Daha ne olsun hoca...

Mutluyum...

İade-i itibar almışım gibi gururluyum...


Şarkı sana hoca...

4 yorum:

bekle zafer şarkılarıyla geçişimizi...


Bende arkadaşın olarak seninle gurur duyuyorum, tabii diğer kardeşlerimle de....!!!!!!


yihuuu, uragan okulu bitirecek solar da bi manisi olmazsa mezuniyetine gelip, onunla hevayyya kep atacak!

çok sevindim ablacığım. hep içinde bir ukdeydi biliyorum, keşke böyle olmasaydı her şey... ben nasıl başım açık camiye girebiliyorsam ( arada bazı teyzeler ters ters baksa da:p ), başı kapalı bir arkadaşım da istediği her yere örtüsüyle girebilmeli.

toplumsal boyutta bir ayrımcılık yok aslında (olsa ben yapardım en başta nihahhaa:p) tesadüf etmiş hatta, neredeyse tüm en iyi arkadaşlarım baş örtülü oldu hep:) ama işte, birilerinin işine geliyor demek. yıllardır kendi yarattıkları problemi bi an önce çözmek yerine ısıtıp ısıtıp önümüze getiriyorlar.

ayrımcılık yapmaya çalışan her kim ise, Allah ıslah etsin de aklı başına gelsin ne diyeyim...


Ezgicim kep atma durumları ööle kolay değil şindilik, ben 2. sınıftan kalan bir iki büt'ü verip, kırıkklae iletişim'e yatay geçebilirsem, yatıp kalkıp dua etcem.. Kayıt dondurmak gerekecek, yoksa şu anda okula devam edebileceğim bir pozisyon yok..
Ama yine de mutluyum, hakkımın iadesi nedeniyle :)
olmadı masuscuktan atarız kepleri :)
*
Elhamdülillah Özlem, dün Serap'la konuşurken, o yaşta o kararı iyi verebilmişiz dedik :)
*
Serapcım, bu şarkıyı dinleyince hep, niye bilmem kampüsün tarihi kapısından geçiyormuşum gibi geliyor :)


İletişim

uragan3@gmail.com

Blog Arşivi

Translate